خبرگزاری کار ایران

بشار اسد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۳۵

بشار حافظ اسد امروز درخواست خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را به این دادگاه عالی قانون اساسی ارائه کرده است.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری فعلی سوریه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در سال ۲۰۱۴ میلادی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، «محمد جهاد اللحام» رئیس پارلمان سوریه اعلام کرد که دادگاه عالی قانون اساسی سوریه به پارلمان اطلاع داده است که بشار اسد امروز - دوشنبه - درخواست خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه را به این دادگاه عالی قانون اساسی ارائه کرده است.

بر اساس قانون اساسی سوریه دادگاه عالی قانون اساسی باید پارلمان این کشور را در جریان کاندیداتوری افراد برای انتخابات ریاست‌جمهوری قرار دهد تا اعضای پارلمان تایید یا مخالفت خود را اعلام کنند.

اللحام افزود که درخواست کتبی خود و مدارکی که به دادگاه عالی قانون اساسی ارائه کرده را نیز به پارلمان ارسال کرد و امیدوار است که نمایندگان پارلمان با این درخواست موافقت کنند.

پارلمان سوریه تا کنون درخواست هفت کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری را دریافت کرده است. کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه برای کاندیداتوری در این انتخابات باید تایید نمایندگان پارلمان را به دست بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز