خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی:

رادیو رسانه ای خلاق و پویاست

کد خبر : ۱۶۲۴۸۲

سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در دیدار با مدیران پخش صدای جمهوری اسلامی از حمایت همه جانبه روابط عمومی از این رسانه خبرداد.

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در بازدید از بخش‌های مختلف رادیو جایگاه این رسانه را در میان مخاطبان ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش ایلنا سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در دیدار با مدیران پخش صدای جمهوری اسلامی از حمایت همه جانبه روابط عمومی از این رسانه خبرداد.

سهرابی در این نشست بخشی از نتایج نظرسنجی‌ها و تماس‌های مردمی با واحد ارتباطات مردمی(۱۶۲) در اداره کل روابط عمومی صدا و سیما را برای مدیران پخش رادیو تشریح و تاکید کرد مخاطبان رادیو رضایت زیادی از این رسانه دارند.

وی به اهمیت شبکه‌های رادیویی در جذب مخاطبان و نیز لزوم نزدیک شدن همکاری بین شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی اشاره کرد و گفت: رادیو یک رسانه مولد است چرا که هم در حوزه تربیت نیروی انسانی، و هم در حوزه برنامه‌سازی بر‌تر از دیگر رسانه‌هاست. وی با بیان این مطلب که فضای رادیو یک فضای گرم صمیمی، پرتحرک توام با محبت و دوستی است افزود: تلاش ما در روابط عمومی سازمان بر ایجاد تعامل بیشتر میان رادیو و تلویزیون است تا هر یک از این رسانه‌ها از قابلیت‌های دیگری برای جلب مخاطب و تامین نظر آن‌ها بهره برند.

وی سپس با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب دررابطه با اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: باید در روابط عمومی‌های رسانه ملی مدیریت جهادی حاکم شود و البته نمونه مدیریت جهادی را ما در رسانه ملی در قالب برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دیدیم.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با بیان این مطلب که با تشکیل شورای عالی روابط عمومی ما در صدد توسعه و بالا بردن ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها هستیم گفت: در حال حاضر ۹۳ حوزه روابط عمومی فعال در صداوسیمای کشور داریم که مجموعه بسیار خوبی است که می‌توانند به اهداف شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی کمک کنند. وی در این نشست آمادگی روابط عمومی را برای برگزاری نشست‌های تخصصی میان رادیو و تلویزیون اعلام کرد.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما همچنین در هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس رادیو با حضور در ساختمان پخش جدید، از بخش‌های مختلف پخش زنده استودیوهای رادیو سلامت، قرآن، فرهنگ، پیام، جوان، ورزش، اقتصاد، ایران، بازدید و در برنامه زنده «گفتار فرهنگی» رادیو فرهنگ حضور یافت. وی در این برنامه زنده ضمن تبریک هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس رادیو در ایران به مخاطبان، رادیو را رسانه‌ای فراگیر، صمیمی، خانوادگی و پرمخاطب دانست و افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی امسال وظیفه ما در قبال مخاطبان سنگین‌تر است.

در این بازدید چند تن از مدیران روابط عمومی رسانه ملی سید تقی سهرابی را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز