خبرگزاری کار ایران

ازسوی ستاد هفته کارگر؛

برنامه های هفته کارگر مازندران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۸۲

از فردا(جمعه) هفته کارگر آغاز و تا روز ۱۱ اردیبهشت ماه جاری با معرفی برگزیدگان کارگری و گروه های کار نمونه ادامه خواهد یافت.

زهرا صادقی دبیر ستاد هفته کارگر خانه کارگر مازندران عصر امروز در یک نشست خبری به تشریح برنامه های هفته کارگر پرداخت و گفت: از فردا(جمعه) هفته کارگر آغاز و تا روز ۱۱ اردیبهشت ماه جاری با معرفی برگزیدگان کارگری و گروه های کار نمونه ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، صادقی در مورد مراسم هفته کارگر به اولین روز مراسم(فرداجمعه) و حضور در نماز جمعه سراسر استان و سخنرانی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر اشاره کرد و گفت: در این روز کارگران دیداری با خانواده معظم شهدای کارگری استان خواهند داشت.

وی افزود: در روز دوم که بنام روز کارگران و تامین اجتماعی کارگران با حضور در گلزار شهدا ودیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران انجام میگیرد و در همان روز با عالی ترین مقام دولت در استانداری دیداری خواهند داشت.

صادقی تصریح کرد: روز سوم نیز اعضای ستاد کارگری خانه کارگر استان با اهداء شاخه های گل وبا حضور در کارخانجات از همسنگران خود در سنگر کار وتولید تجلیل خواهند آورد.

وی یادآورشد: در این روز از سوی کانون خواهران همایشی کارگران زن و تجلیل از زنان کارگر در سالن اجتماعات شهرداری ساری برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد هفته کارگر خانه کارگر مازندران گفت: روز چهارم روزکارگران خدمات شهرشهرداری های مازندران از سوی این ستاد نامیده شده است. و در اینروز باحضور مسئولین در سالن الغدیر ساری از کارگران خدمات شهری وکارگران شهرداری ها و کارگران ساختمانی تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی روز پنجم را روز کارگران جوان و امنیت شغلی نامید و افزود: در این روز کارگران مازندران دیداری با سردارشاهچراقی فرمانده سپاه کربلا مازندران و آیت اله نظری خواهند داشت.

عضو هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران از نامگذاری روز ششم هفته کارگر تحت عنوان روز کارگران و ولایت و اقتصاد خبرداد وافزود: دیدار کارگران مازندرانی وکشور با مقام معظم رهبری در تهران و همایش بزرگ کارگران و بازنشستگان و نهاد های کارگری و بازنشستگی در مازندران ومعرفی کارگران نمونه ۹۳ در سالن ۴۰۰۰ نفره امامعلی قائمشهر از مهمترین برنامه های این روز است.

وی در پایان این نشست خبری از جشن بزرگ خانوادگی کارگران مازندران در سالن هلال احمر ساری به میزبانی خانه کارگر، کانون شوراها، کانون یازنشستگان، کانون انجمن های صنفی، مجمع نمایندگان و بسیج کارگری استان خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز