خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قزاقستان؛

اسماعیل پور راهی نیمه نهایی شد / شکست زرین کمر از حریف میزبان

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۹۰

اسماعیل پور در دور سوم باید با برنده نماینده ازبکستان و قزاقستان مبارزه کند که در صورت پیروزی به فینال این رقابت ها راه پیدا خواهد کرد.

مسعود اسماعیل پور کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم ایران با پیروزی برابر حریف قرقیزستانی به مرحله نیمه نهایی بیست و هفتمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان ۲۰۱۴ آسیا در قزاقستان راه یافت.

به گزارش ایلنا، مسعود اسماعیل پور، کشتی گیر المپیکی وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان امروز در دور اول استراحت داشت. اسماعیل پور دارنده مدال برنز مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۳ جهان در بوداپست مجارستان در دور دوم در مبارزه با «بازار قلی اف» قرقیزستانی با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.

وی در دور سوم باید با برنده نماینده ازبکستان و قزاقستان مبارزه کند که در صورت پیروزی به فینال این رقابت ها راه پیدا خواهد کرد. در وزن ۶۱ کیلوگرم ۱۲ کشتی حضور دارند.

در وزن ۷۰ کیلو گرم مصطفی حسین خانی در کشتی اول خود به مصاف «هیو لینگ» از چین رفت و این حریف نه چندان مطرح خود را با نتیجه با ۱۲ بر یک شکست داد. حسین خانی در دور دوم این رقابت ها باید به برنده نمایندگان ترکمنستان و ویتنام مبارزه می کند. در وزن ۷۰ کیلوگرم ۱۲ کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

حامد طالبی زرین کمر نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم هم در نخستین مبارزه خود در رقابت های قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان برابر «ژی ژانگ» از چین با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در کشتی دوم به مصاف «علی خان ژومایف» قزاقستانی رفت که با نتیجه ۶ بر ۵ مبارزه را به این حریف قزاقستانی واگذار کرد و باید منتظر باشد تا این حریف قزاقستانی به فینال راه پیدا کند تا برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود. در این وزن هم ۱۲ کشتی گیر حضور دارند.

رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا روز گذشته در آستانه قزاقستان به پایان رسید که تیم ملی ایران صاحب سه مدال طلا توسط سید احمد محمدی در ۶۵ کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در ۸۶ کیلوگرم و کمیل قاسمی در ۱۲۵ کیلوگرم شد و مهران رضازاده در ۵۷ کیلوگرم پنجم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز