خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد:

برگزاری همایش رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۴۸

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت پرداختن به منویات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ عمومی در سالجاری خبر از برگزاری همایش رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ عمومی در زنجان داد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: پرداختن به مباحثآسیب‌های اجتماعی در تبین بیانات مقام معظم رهبری مهم‌ترین موضوعات پرداخته شده درجلسات شورای فرهنگ عمومی بوده است.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» ناصر مقدم، شامگاه امروز در شصت امین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشوردر زنجان، با ارائه گزارش از جلسات شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: طی سال گذشته ۱۹ جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستانهای ابهر؛ زنجان، خدابنده و خرمدره با ۵۳ مورد دستورجلسه با تعداد ۱۰۷مصوبه جلسه تشکیل شده است.

مقدم با بیان اینکه در صدد برای ایجاد اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برای شهرستانهای ایجرود، ماهنشان و سلطانیه هستیم، افزود: ۶ مورد از برگزاری این جلسلات در مرکز استان بوده است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: از این ۶ جلسه فرهنگ عمومی برگزار شده در استان ۳ جلسه در دولت تدبیر وامید بوده است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به تعداد ۲جلسه از جلسات برگزار شده دراین زمینه وبا موضوع بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تبین ولزوم ترویج فضایل فرهنگ از طرف دستگاههای اجرایی ومردم بوده است تصریح کرد: پرداختن به مباحثآسیب‌های اجتماعی در تبین بیانات مقام معظم رهبری مهم‌ترین موضوعات پرداخته شده درجلسات شورای فرهنگ عمومی بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان شد: دستگاههای اجرایی متولی و موظف به تقویت فضایل در این موارد بودند.

مقدم، در این جلسه در بخش پایانی سخنان خود خبر از برگزاری همایش رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ عمومی در روز پنج شنبه در فرهنگسرای اما خمینی(ره) زنجان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز