خبرگزاری کار ایران

شیرزاد در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

احتمال اجماع ریش‌سفیدان اصلاح‌طلب با اصولگرایان معتدل

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۹۰

من نسبت به تشکیل جبهه واحد اصلاحات خوش‌بین هستم. البته این کار نیاز به وقت گذاشتن دارد. در حال حاضر فعالان اصلاح طلب در استان‌ها باید فعال شده و روی چهره‌های احتمالی در انتخابات آینده بحثو بررسی کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اجماع ریش سفیدان جبهه اصلاحات با اصولگرایان معتدل همچون ناطق نوری نیز از احتمالاتی است که در مورد انتخابات مجلس آینده مطرح است.

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات منتجب‌نیا مبنی بر ضرورت تشکیل جبهه واحد اصلاحات گفت: من موافق تشکیل چنین جبهه‌ای هستم، امّا چنین مسئله‌ای بستگی به این دارد که چه کسانی جلودار آن هستند. به هر حال سه نفر مطرح شده یعنی آقایان خاتمی، هاشمی و عارف در جریان اصلاحات و به طور کلی در فضای سیاسی کشور بسیار موجه هستند.

وی با بیان اینکه من نسبت به تشکیل جبهه واحد اصلاحات خوش‌بین هستم، گفت: البته این کار نیاز به وقت گذاشتن دارد. در حال حاضر فعالان اصلاح طلب در استان‌ها باید فعال شده و روی چهره های احتمالی در انتخابات آینده بحثو بررسی کنند. چرا که‌ بیشتر فعالیت‌های انتخابات مجلس در شهرستان‌ها رقم می‌خورد.

شیرزاد ادامه داد: از طرفی دیگر در مرکز جریان اصلاحات شخصیت‌های برجسته باید بتوانند نوعی فضای ریش سفیدی ایجاد کنند. به نظر می‌رسد دور از دهن نیست که در برخی از حوزه‌ها اصلاح طلبان با اصولگرایان معتدل کاندیدای مشترک داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حتی اجماع ریش سفیدان جبهه اصلاحات با اصولگرایان معتدل همچون ناطق نوری نیز از احتمالاتی است که در مورد انتخابات مجلس آینده مطرح است.

شیرزاد در پاسخ به این سوال که آیا شما در انتخابات مجلس دهم حضور خواهید داشت، گفت: فعلاً تمایلی به شرکت در انتخابات ندارم‏، اما باید دید در آینده شرایط به چه شکلی رقم می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز