خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس‌جمهور و سفیر جدید فیلیپین صورت گرفت؛

تاکید روحانی بر ظرفیت بالای مناسبات اقتصادی ایران و فیلیپین

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۵۵

سفیر جدید فیلیپین نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور است، خواستار گسترش همکاری های دو کشور در همه زمینه ها شد.

رئیس جمهور کشورمان در دیدار سفیر جدید فیلیپین، بر ظرفیت‌های گسترده برای توسعه مناسبات تجاری و فرهنگی فی‌مابین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، ‌ حسن روحانی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فراوان برای توسعه مناسبات دو کشور در حوزه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و گردشگری، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء مناسبات و بهره‌گیری از فرصت‌ها برای افزایش سطح مبادلات تجاری و فرهنگی دو کشور را اعلام کرد.

سفیر جدید فیلیپین نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور است، خواستار گسترش همکاری های دو کشور در همه زمینه‌ها شد.

ادواردو مارتین آرمنیز با بیان اینکه ماموریتش در تهران بهبود روابط اقتصادی دو کشور است، گفت: گزارش مبسوطی از فرصت‌های اقتصادی ایران برای تجار فیلپین فراهم شده است تا برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور سرآغاز تحول جدید در مبادلات اقتصادی فیمابین باشد.

سفیر جدید فیلپین با اشاره به سفرش به جزیزه کیش و بازدید از توانمندی‌های این جزیره گفت: کیش در آینده می‌تواند مقصد گردشگری دو میلیون فیلیپینی که در کشورهای منطقه زندگی می‌کنند، باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز