خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند حسینیان در نطق به رئیس جمهور:

ظاهرا کلید چوبی به قفل آهنین می‌زنید

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۹۰

اجازه ندهید همسرانتان با سوءاستفاده از اماکن دولتی سنتهای شاهنشاهی را احیا کنند / اکنون که مدعی هستید که دولت تدبیر وامید را تشکیل داده اید و تحریمها ترک برداشته، چرا اولین اثر تدبیر وشکست تحریمها درگرانی ارز آشکار شد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رییس جمهور گفت: ظاهرا کلید چوبی به قفل آهنین می زنید و یا کلید را وارونه می‌چرخانید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله حسینیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور خود طی سخنانی اظهار داشت: برخی از دوستان به ما انتقاد می‌کنند که چرا در دولت سابق نسبت به اقدامات آن دولت سکوت کرده بودیم و اکنون در مقابل هر اقدام دولت انتقاد می‌کنیم که پاسخ من به این دوستان این است که این امر درمورد شما نیز صادق است که درخصوص کوچکترین اقدام دولت گذشته حتی وابستگان رئیس جمهور سابق به سوال و انتقاد می پرداختید، اما امروز در مقابل ناکارآمدی ها و ولخرجی ها سکوت کرده اید و با تمام قوا به توجیه آن می پردازید و با طرح سوال از وزرا مخالفت می کنید.

نماینده مردم تهران ری وشمیرانات خطاب به رئیس جمهور گفت: شما قرار بود در طی صد روز ریاست خود تحولی اساسی در اقتصاد به وجود آورید و ادعا می‌کردید که تنها ۲۰درصد مشکلات اقتصادی مربوط به تحریمها است و ۸۰درصد مشکلات را ناشی از بی تدبیری و سوء‌مدیریت عنوان می کردید و اکنون بیش از ۹ ماه از مسئولیت شما می گذرد؛ پاسخ دهید چه تحولی در حل مشکل گرانی، بیکاری و تعطیلی پی در پی کارخانه ها د رکشور رخ داده است؟

حسینیان خطاب به دولت افزود: اکنون که مدعی هستید که دولت تدبیر وامید را تشکیل داده اید و تحریمها ترک برداشته ودرآمدهای نفتی دوبرابر شده، چرا اولین اثر تدبیر وشکست تحریمها درگرانی ارز آشکار شد.

وی با بیان اینکه ظاهرا کلید چوبی به قفل آهنین می زنید و یا کلید را وارونه می‌چرخانید، خاطر‌نشان کرد: قرار بود هم چرخه زندگی را بچرخانید وهم چرخه سانتریفیوژ بچرخد، البته چرخ زندگی می چرخد، اما کندتر از همیشه وچرخ سانتریفیوژها هم لنگ لنگان می چرخد.

نماینده مردم تهران با اشاره به عدم صدور روادید برای ابوطالبی نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد گفت: قرار بود پاسپورت ایرانی محترم شمرده شود، اما اکنون به دلیل کوتاه آمدن های شما حتی پاسپورت مقامات جمهوری اسلامی هم از اعتبار افتاده و این یک بی احترامی بی سابقه است.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: شما قرار بود کرامت مردم را حفظ کنید و پرداخت یارانه ها را گدا پروری می دانستید، اما مردم را برای گرفتن سبد کالابه صف نموده اید و آنها را مجددا وادار به نام نویسی برای گرفتن یارانه کردید ودر حسابهای آنها تجسس می کنید.

حسینیان با بیان اینکه آیا بهتر نیست جلوی ولخرجی ها را بگیرد، خاطر نشان کرد: آنچه بیش از هر چیز موجب نگرانی ما شده است دخالت همسران و فرزندان مسئولینی در اداره کشوراست.

نماینده مردم تهران همچنین گفت: همسر رئیس‌جمهور اگر می خواهد جشن بگیرد می تواند در خانه خود یا در مسجد جشن بگیرد و نه در کاخهای مجللی که متعلق به ملت است.

وی با بیان اینکه شان حضرت زهرا(س) با جشن و رقص و پایکوبی منافات دارد، گفت: کاری نکنید که اولیا حضرتها دوباره ظهور کنند.

حسینیان همچنین اظهار داشت: من از رئیس جمهور می خواهم که جلوی این بدعتها را بگیرد و اجازه ندهد که همسرانشان با سواستفاده از اماکن دولتی باردیگر سنتهای شاهنشاهی را احیا کنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز