خبرگزاری کار ایران

آفریقای‌جنوبی بهترین انتخاب ممکن بود؛

حسینی: تمرکز کادر فنی تیم ملی بیشتر روی بدنسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۶۷

از دیروز و پس از اضافه شدن بازیکنان استقلال شرایط اردو جدی‌تر از روزهای قبل پیش می‌رود و بدنساری فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهیم که هم سخت و هم در فوتبال ایران جدید است.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط اردو به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی را تا به این لحظه پشت سر گذاشته‌ایم. تمرکز کادر فنی در حال حاضر بیشتر روی بدنسازی بازیکنان است تا به سطح مسابقات جام جهانی نزدیک تر شویم.

وی درباره بازیکنان اضافه شده به تیم ملی گفت: خوشبختانه از دیروز و پس از اضافه شدن بازیکنان استقلال شرایط اردو جدی‌تر از روزهای قبل پیش می‌رود و بدنساری فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهیم که هم سخت و هم در فوتبال ایران جدید است. البته با توجه به در پیش بودن اردوی اروپا و پس از آن در برزیل سطح آمادگی بازیکنان به سطح ایده‌آل نزدیک‌تر خواهد شد.

مدافع تیم ملی درباره شرایط آفریقای‌جنوبی گفت: با توجه به شرایط تیم ملی، انتخاب آفریقای‌جنوبی بهترین انتخاب ممکن بود و همچنین کمپی که در آن حضور داریم یکی از بهترین کمپ‌های آفریقا است که امکان برگزاری تمرینات خوب و بازی‌های تدارکاتی را مهیا کرده که مسلما به پیشرفت بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد.

وی در پایان درباره کادر فنی جدید اضافه شده به تیم ملی گفت: نفرات جدید اضافه شده به کادر، دید بسیار حرفه‌ای دارند و علاوه بر کمک زیادی که در این اردو و تا به اینجا به ما کرده‌اند، رابطه بسیار خوبی هم با بازیکنان برقرار کرده‌اند و تمرینات مستمر و ایده‌آلی را در پیش داریم و قطعا با کمک کلیه اعضای کادر فنی و تلاش بازیکنان به شرایط ایده‌ال نزدیک‌تر خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز