خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در مسکو تشریح کرد؛

برنامه کاری سفر ظریف به روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۳۸

زیر امور خارجه شامگاه دوشنبه وارد مسکو می شوند و روز سه شنبه دراجلاس وزرای خارجه کشورهای حاشیه خزر شرکت می کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان که امروز راهی مسکو می‌شود علاوه بر شرکت در نشست وزاری خارجه کشورهای حاشیه دریای خزر؛ دیدارهای دوجانبه ای با همتایان خود خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مهدی سنایی، سفیر کشورمان در مسکو در صفحه فیس بوک خود برنامه‌های وزیر امور خارجه در سفر به روسیه را تشریح کرده است.

مسئول نمایندگی دیپلماتیک ایران در مسکو نوشته است: وزیر امور خارجه شامگاه دوشنبه وارد مسکو می شوند و روز سه شنبه دراجلاس وزرای خارجه کشورهای حاشیه خزر شرکت می کنند. روز سه شنبه از صبح تا عصر در اجلاس خزر هستند و در همین روز ملاقات دوجانبه ای با آقای لاورف وزیر امور خارجه روسیه برای ایشان پیش بینی شده است.

شرکت در کنفرانس مطبوعاتی مشترک وزرا، گفتگوی کوتاه با برخی وزرای دیگر حاضر در اجلاس و نشستی با دیپلماتهای ایرانی از دیگر برنامه هاست. درخواستهای بسیاری از نخبگان و محافل سیاسی و اقتصادی و همچنین خبرنگاران و رسانه ها برای دیدار وگفتگو با ایشان دریافت کرده ایم، اما سفر بسیار کوتاه است و این امکان را نمی دهد.

روز دوشنبه نیز هیئتی به سرپرستی جناب رحیم پور معاون وزیر و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور خزر در اجلاس مقدماتی شرکت خواهد کرد. محل اجلاس وزرا در بخش کنفرانسهای ساختمان مرکز تجارت بین المللی مسکو خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز