خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان کاشان:

سقف سهمیه‌های پوشش بیمه‌ای مراکز درمانی نیازمند بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۳۷

تعیین سقف سهمیه‌های پوشش بیمه‌ای مراکز درمانی، خدمات این مرکز بهداشتی –درمانی را محدود کرده است و جوابگوی نیاز حجم مراجعان نیست و لازم است مورد بازنگری قرار گیرد.

مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان کاشان گفت: تعیین سقف سهمیه‌های پوشش بیمه‌ای مراکز درمانی، خدمات این مرکز بهداشتی –درمانی را محدود کرده است و جوابگوی نیاز حجم مراجعان نیست و لازم است مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش حبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عباس رجایی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با گذشت سال‌ها از تعیین سقف سهمیه خدمات پزشکی، اما هنوز این رقم ثابت مانده است در حالی که نوع خدمات و تعداد مراجعان در مانگاه فرهنگیان کاشان افزایش یافته و این محدودیت پذیرش، برای فرهنگیان باعثمشکل شده است.

وی اظهار داشت: سهمیه نوار عصب و عضله برای بیمه شدگان تامین اجتماعی فقط ۴۰ نفر در یک ماه است و برای بیمه خدمات درمانی قراردادی منعقد نشده است.

به گفته وی، با وجود هفت پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و عروق در این درمانگاه اما سهمیه پذیرش اکو فقط ۹۰ نفردر ماه برای دارندگان دفترچه خدمات درمان است و برای تست ورزش نیز سهمیه‌ای مورد پذیرش شرکت‌های بیمه گذار نیست.

وی بااشاره به افزایش مراجعان آزمایشگاه درمانگاه فرهنگیان گفت: سهمیه پذیرش آزمایشگاه تا سقف ۶۵ میلیون ریال برای بیمه تامین درمان در طی سال‌های گذشته ثابت مانده است این درحالی است که در سال جدید پذیرش نسخه پزشکان خارج از این مرکز نیز محدود و یا ممنوع شده است.

رجایی گفت: درمانگاه فرهنگیان کاشان از سال ۷۴ شروع به کار کرده و هم اکنون با حضور بیش از ۵۰ نفر کادر پزشکی و درمانی سالانه بیش از ۱۷۰ هزار نفر از مراجعان مناطق شمال استان اصفهان ومناطق همجوار را پذیرش وخدمات رسانی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز