خبرگزاری کار ایران

مدرس ارشد فدراسیون جهانی میهمان ماست

سلیمی: تاکنون ۷ تیم خارجی برای حضور در مسابقات بین المللی ارومیه اعلام آمادگی کرده اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۰۳

علاقه‌مندیم تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال ضمن برپایی اردو در ارومیه، در این بازی‌ها شرکت کنند که باید ببینیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون با این خواسته ما موافقت می‌کنند یا نه.

رئیس هیات کاراته استان آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۷ تیم خارجی برای حضور در مسابقات بین‌المللی ارومیه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، جواد سلیمی با بیان این مطلب افزود: پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی ارومیه طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه‌ جاری در ورزشگاه ۶ هزار نفری الغدیر برگزار خواهد شد که تاکنون تیم‌های کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، عراق و جمهوری نخجوان جهت شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی درخصوص حضور تیم‌های داخلی در این مسابقات تصریح کرد: ما از کلیه استان‌ها خواسته‌ایم تیم منتخب خود را در این رقابت‌ها شرکت دهند. ضمن اینکه علاقه‌مندیم تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال ضمن برپایی اردو در ارومیه، در این بازی‌ها شرکت کنند که باید ببینیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون با این خواسته ما موافقت می‌کنند یا نه.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه در کنار این رقابت‌ها، سمینار بین‌المللی آموزش و ارتقای داوری نیز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این دوره آموزشی از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت با حضور رافائل اورتگا مدرس ارشد فدراسیون جهانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز