خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام در گفت‌و‌گو با ایلنا:

علی مطهری از فعالان فراکسیون اعتدال است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۶۷

کسانی که به دنبال تخریب فعالان تشکیل فراکسیون جدید مجلس هستند از اعلام موجودیت فراکسیون اعتدال می ترسند زیرا احتمال اینکه فراکسیون اعتدال تبدیل به فراکسیون اکثریت مجلس شود وجود دارد و حتی اگر این فراکسیون اکثریت نباشد تعداد زیادی از اعضای فراکسیون رهروان به فراکسیون اعتدال می آیند.

نماینده مردم ایلام حضور مطهری و محجوب را در فراکسیون جدید مجلس قطعی دانست و گفت: مطهری تنها بر روی نام فراکسیون بحثدارد.

احمد شوهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص فراکسیون جدید مجلس گفت: فرم‌های عضویت نمایندگان در فراکسیون جدید مجلس آماده شده است و بزودی در بین نمایندگان توزیع می شود.

وی در خصوص فعالیت علی مطهری و علی رضا محجوب در این فراکسیون اظهار کرد: علاوه بر ایشان ابراهیم نکو و عابد فتاحی از جمله فعالین تشکیل این فراکسیون هستند و مطهری بر روی نام فراکسیون بحثدارد وگرنه از اعضای فعال فراکسیون است.

نماینده مردم ایلام درپاسخ به این سوال که علت مخالفت‌ها با جریان سوم مجلس چیست، گفت: کسانی که به دنبال تخریب فعالان تشکیل فراکسیون جدید مجلس هستند از اعلام موجودیت فراکسیون اعتدال می ترسند، زیرا احتمال اینکه فراکسیون اعتدال تبدیل به فراکسیون اکثریت مجلس شود وجود دارد و حتی اگر این فراکسیون اکثریت نباشد، تعداد زیادی از اعضای فراکسیون رهروان به فراکسیون اعتدال می آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز