خبرگزاری کار ایران

ستاد بزرگداشت هفته کارگر در فرمانداری شهرستان مهر تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۳۸

ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر برای دومین سال متوالی با حضور ادارات، نهادها و شرکتهای فعال منطقه در محل فرمانداری تشکیل شد.

ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر برای دومین سال متوالی با حضور ادارات، نهاد‌ها و شرکتهای فعال منطقه در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دردومین جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر با اشاره اهمیت رابطه کارفرما و کارگر در اسلام گفت: مقام معظم رهبری فرموده هر کسی دست یک کارگر را ببوسد، یک حرکت ثواب و صحیح انجام داده است برای اینکه یک وسیله برای استقلال ملت خود و کشور خود را تجلیل کرده است. کار، اینقدر ارزش دارد و هفته کارگر فرصتی مناسبی است که کارفرما‌ها با تجلیل از کارگران نمونه خود بپردازند.

در ادامه مراسم دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد و با تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت افزود: از جمله برنامه‌هایی که امسال در شهرستان مهر برگزار خواهد شد را می‌توان به حضور دسته جمعی کارگران و مسئولین در گلزار شهدا، نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار نمایندگان کارگری با فرماندار و برگزاری جشن خانوادگی تجلیل از کارگران نمونه و برپایی نمایشگاه کتاب کارگر برشمرد.

عبدالرضا روحی بیان داشت: از آنجایی‌که فرماندار شهرستان مهر بطور دلسوزانه پیگیر مسائل کارگری و اشتغال شهرستان است و نیز هفته کارگر فرصت مناسبی است که مشکلات کارگران زحمتکش شهرستان مهر در جلسات مختلف و به‌خصوص در کارگروه کارگری فرمانداری بررسی و حل و فصل شود.

روحی با تاکید بر راه اندازی تشکلات کارگری در شهرستان مهر افزود: امروز خانه کارگر با ۶۰۰ عضو مستقیم در شهرستان مهر در جهت خدمات نسبی به کارگران در حال فعالیت است و شورای اسلامی کار که کوچک‌ترین درخواست جامعه کارگری است باید مسئولین تا نیمه اول سال نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند.

در پایان مراسم زمانی بخشدار مرکزی مهر با تبریک به مناسبت هفته کار و کارگر ادامه داد: شهرستان مهر دارای آمار قابل توجهی از کارگران است و متولیان کار اگر آمار خوبی از جامعه کارگری داشته باشند می‌توانند بخوبی آسیب‌شناسی کنند و در کمیته‌ها و نشست‌ها مشکلات را بررسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز