خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک صنف خبازان و مسئولان اداره کار سنندج صورت گرفت:

پایین بودن دستمزد خبازی‌های سنندج مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۱۱

در جلسه‌ای که یکشنبه شب با حضور نمایندگانی از انجمن صنفی خبازی‌های سنندج دراین شهرستان برگزار شد، مشکلات کارگران این صنف از جمله پایین بودن دستمزد آنان مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

مشکلات خبازی‌های سنندج از جمله دستمزد آن‌ها با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جلسه‌ای که یکشنبه شب با حضور نمایندگانی از انجمن صنفی خبازی‌های سنندج دراین شهرستان برگزار شد، مشکلات این صنف از جمله پایین بودن دستمزد آنان مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

«مصطفی باغبانیان» در این جلسه از تلاش کارگران صنف خباز قدردانی کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا مشکلات کارگران این صنف از جمله دستمزد آن‌ها با همفکری و تعامل نمایندگان خباز برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: این اداره کل تاکنون از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همه بخشنامه‌ها و آئیین نامه‌های مورد نیاز در این زمینه را تدوین و ضمن ابلاغ به نمایندگان صنف خبازان در مطبوعات و رسانه‌ها نیز اطلاع رسانی کرده است.

جهانبین مدیر روابط کار این اداره کل نیز در پایان با بیان اینکه بررسی و مشاهدات لازم از خبازی‌های سطح شهر در خصوص برآیند دستمزد‌ها انجام شده است خاطرنشان کرد: تعیین دستمزد کارگران خبازی‌های استان با بررسی کار‌شناسی و مشارکت نمایندگان خبازی‌ها انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز