خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه کتاب کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر در شهرستان مهر

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۸۲

ولین نمایشگاه کتاب کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر با همکاری انتشارات علویون(مبین) و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مهر برگزار می شود.

اولین نمایشگاه کتاب کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر(۵ الی ۱۱ اردیبهشت) با ۳۰ درصد تخفیف در شهرستان مهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مسئول روابط عمومی ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستانهای لامرد و مهر با اعلام این خبر گفت: اولین نمایشگاه کتاب کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر با همکاری انتشارات علویون(مبین) و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مهر برگزار می شود.

مرتضی عبداله زاده با اشاره به نام گذاری سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اشاعه ی فرهنگ کتابخوانی، این نمایشگاه با ۶۰۰ عنوان کتاب از ۴ الی ۱۱ اردیبهشت جهت بازدید عموم برپا می گردد.

عضو شورای مرکز آموزش خانه کارگر شهرستان های لامرد و مهر افزود: مرکز آموزش خانه کارگر با برگزاری کلاسهای آموزشی کوتاه مدت کامپیوتر، زبان و هنر در سال ۹۲ موفق به آموزش ۱۰۶۹ نفر دانش پژوه در بین اعضای خانه کارگر شده است که انشاالله با برنامه ریزی های انجام شده در شورای آموزش در ارتقاء و جذب آموزش روند رو به رشدی را در امسال پیش بینی کرده ایم.

عبداله زاده ادامه داد: خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر در مسائل فرهنگی همیشه پیش قدم بوده است و امسال یکی از برنامه های این تشکیلات در بحثفرهنگی افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه صبح روز پنجشنبه(۴ اردیبهشت) با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان مهر افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز