خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در زنجان

کد خبر : ۱۶۰۸۶۱

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بانوان فرهیخته زنجانی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان، گفت: ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» ابوالفضل طهماسبی، امروز شنبه(۳۰فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: جشن میلاد کوثر فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

طهماسبی، با بیان اینکه این جشن با هدف گسترش سیره فاطمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حجت‌الاسلام علی متین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان سخنران ویژه این مراسم است.

این مسئول با اشاره به تقدیر از بانوان نمونه در زمینه حجاب و عفاف تصریح کرد: مولودی‌خوانی و اجرای گروه سرود از دیگر برنامه‌های این جشن است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با ارائه گزارشی از برنامه‌های سپاه ناحیه زنجان به مناسبت هفته زن و روز مادر تصریح کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت این ایام فرخنده در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی و ورزشی، جشن میلاد کوثر با حضور بانوان زنجان است.

طهماسبی با اشاره به اینکه انعکاس دستاوردهای زنان موفق با اجرای برنامه‌های مختلف و و ارائه الگوهای بر‌تر در این زمینه نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه زنجان در هفته زن است، ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری نشست‌های حجاب و عفاف، دیدار با مادران شهید و مادران سالمند از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهید نقش تاثیرگذاری در هشت سال جنگ تحمیلی داشتند، گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف نشان دادن تنها گوشه‌ای از فداکاری‌های مادران نمونه شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان، بر ضرورت توجه به جایگاه و نقش زنان در جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: بهره گیری بیشتر از توان و ظرفیت زنان فرهیخته، هدایت افکار عمومی و تبیین سیمای حماسی حضرت از جمله اهداف برگزاری جشن میلاد کوثر است.

طهماسبی در ادامه با بیان اینکه با توجه به نامگذاری امسال برپایی جشن‌های میلاد کوثر برگرفته از منویات و فرمایشات رهبری است، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مسلمانان ترویج سیره، منش و اخلاق فاطمی در جامعه است.

وی تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است، بزرگ‌ترین کار ترویج سیره فاطمی و ارائه نسخه حیات‌بخش این شیوه از زندگی به جامعه است.

این مسئول در بخشی از سخنان خود، ابراز داشت: انتظار داریم زنان و دختران جامعه اسلامی با تمسک به فرهنگ فاطمی و علوی سیره عملی حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند و جان‌های تشنه معنویت را با استفاده از ابزارهای روز دنیا از این سرچشمه غنی سیراب سازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی ایسگاه صلواتی، سلامت، نقاشی و جذب خواهران به بسیج، دیدار با مادران سالمند، دیدار با مادران شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌هایی با موضوع عفاف و حجاب، اجرای سرود، مولود خوانی تجلیل از خواهران محجبه و مادران نمونه، قصه گویی و انتشار بیانیه از جمله برنامه‌های روز زن در زنجان محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز