خبرگزاری کار ایران

آمادگی سازمان پدافند غیرعامل برای تولید فضاهای امن

کد خبر : ۱۶۰۸۴۹

«استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود ازجمله سایبری و تشکیل کارگروه دفاع سایبری آفندی و پدافندی، قرارگاه پدافند هوایی و همچنین بحثآموزش و در اختیار قرار دادن ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود سازمان پدافند غیرعامل کشور از دیگر مباحثی بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.»

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ظرفیت های موجود در تمام حوزه های تهدید و ساز و کارهای پیش بینی شده برای مقابله با آن ها، آمادگی این سازمان را در تمام ابعاد از جمله فضای سایبر و تولید فضاهای امن برای همکاری مشترک اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار «غلامرضا جلالی» در دیدار با فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(س) افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و سازمان پدافند غیرعامل کشور از یک هدف مشترک به سبک های خوددفاع می کنند و چنانچه راهبردهای این دو مرکز با هم ترکیب شود هم افزایی ظرفیت ها شکل گرفته و به یک تعامل مشترک خواهیم رسید.

وی، پیش بینی ساز و کار مناسب با هدف تامین، امنیت و راهبردی مردم، خاص زمان جنگ و بحران را از ضروریات دانست.

«امیر فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خط مقدم دفاع، پدافند هوایی است در بحثحملات موشکی و عملیات های دفاعی قرارگاه و سیاست گذاری، نقش پدافند غیر عامل را حساس بیان کرد.

وی افزود: با استفاده از راهکارها و تجربیات پدافند غیر عامل، قدرت بازدارندگی ایجاد شود، لذا ضرورت تعامل دو طرفه پدافند عامل و غیرعامل با هم و به عنوان دو بازو پیش بروند خیلی جدی است.

بر اساس این گزارش، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود ازجمله سایبری و تشکیل کارگروه دفاع سایبری آفندی و پدافندی، قرارگاه پدافند هوایی و همچنین بحثآموزش و در اختیار قرار دادن ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود سازمان پدافند غیرعامل کشور از دیگر مباحثی بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز