خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه فردیس در گفتگو با ایلنا:

«شهرستان فردیس» استحقاق یک نماینده در مجلس را دارد / نمایندگان استان البرز به عهد خود وفا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۳۱

پس از شهرستان شدن این منطقه، دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که این شهرستان دیده نشود، ما مصمم هستیم که این شهرستان رشد یابد و به جایگاه واقعی خود در تصمیم سازی‌های کلان استانی و ملی برسد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه فردیس با مثبت ارزیابی کردن طرح افزایش تعداد نمایندگان استان البرز، بر لزوم اختصاص یک نماینده مستقل به شهرستان ۵۰۰ هزار نفری فردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

حجت السلام علی اکبر ایمانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در فردیس، با مذموم خواندن تلاش نمایندگان استان البرز در افزایش تعداد نمایندگان شهرستان کرج به‌جای شهرستان ۵۰۰ هزار نفری فردیس گفت: نداشتن حداقل یک کرسی در مجلس، جفا در حق شهروندان فرهیخته فردیس است.

وی در ادامه با انتقاد از نمایندگان استان البرز در چشم بستن بر روی حقایق و نادیده گرفتن شهرستان مستحق فردیس در ارائه این طرح به مجلس بیان داشت: دو نماینده کرج، به خصوص محمد جواد کلیوند، در انتخابات گذشته، بالا‌ترین رای را از مردم این منطقه کسب کردند. از این رو از آن‌ها انتظار می‌رود که به جای نادیده گرفتن این شهرستان در این موضوع مهم، حیاطی و سرنوشت ساز برای مردم این منطقه، بازیگر نقشی مثبت، عالمانه و کارگشا باشند.

امام جمعه فردیس با طرح این سوال که مگر چه خطایی در طول سالیان گذشته از مردم شریف، شهیدپرور، فرهیخته و همیشه در صحنه فردیس سر زده که همچنان این منطقه و شهروندان آن از سوی مسئولان دچار بی‌مهری هستند تاکید کرد: نادیده انگاشتن این منطقه در طرح پیشنهادی به مجلس، جفای مسلم در حق این مردم است و نمایندگان مطمئن باشند که این بی‌مهری، در حافظه تاریخی مردم این منطقه برای همیشه ثبت خواهد شد.

شهرداری کرج در طول سالیان گذشته در حق فردیس اجحاف کرده است

حجت السلام ایمانی در ادامه، با ابراز تاسف و ناخرسندی از عملکرد شهرداری کرج طی سالیان متمادی نسبت به کوتاهی و اجحافی که در حق این منطقه از کرج رخ داده است گفت: پس از شهرستان شدن این منطقه، دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که این شهرستان دیده نشود، ما مصمم هستیم که این شهرستان رشد یابد و به جایگاه واقعی خود در تصمیم سازی‌های کلان استانی و ملی برسد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان فردیس ضمن استمداد خواستن از مسئولان ارشد استان، بالاخص استاندار البرز در ورودی کارگشا و عالمانه به این موضوع، از نمایندگان استان البرز مخصوصا محمد جواد کلیوند که مردم این شهرستان را هم در مجلس نمایندگی می‌کند و در جایگاه رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور، می‌تواند نقشی کارگشا در این خصوص ایفا کند، در خواست کرد تا به عهد خود وفا کنند و از هیچ تلاشی برای داشتن «سهمی از کرسی‌های مجلس شورای اسلامی» برای این شهرستان؛ دریغ نکنند.

وی در پایان با استمداد خواستن از رسانه‌های مستقل و دلسوز استان، از طرح و پیگیری مطالبه حداقلی و به حق مردم فردیس در نماز جمعه این شهرستان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز