خبرگزاری کار ایران

به خاطر پول به پدیده نیامدم؛

شاکری: پدیده، پدیده لیگ برتر می‌شود / هنوز تکلیفم معلوم نیست / فعلا به فوتبال فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۲۵

خیلی‌ها می‌گفتند یونس شاکری به خاطر پول به پدیده رفته، اما با مس کرمان قرارداد داخلی هم بستم که پول آن خیلی بیشتر از پدیده بود اما نرفتم و پدیده را انتخاب کردم.

مهاجم جوان و آینده دار تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که اکبر میثاقیان و شاگردانش در این فصل دست به کار بزرگی زده اند چون حرف و حدیثهای زیادی پشت این تیم بوده اما توانسته اند با همدلی بسیار بالایی که داشته اند به لیگ برتر صعود کنند.

گفت‌وگوی یونس شاکری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

پدیده به لیگ برتر صعود کرد و قهرمان لیگ یک هم شد. در مورد این اتفاقات صحبت می‌کنید؟

در مشهد یک جو خاصی وجود داشت و رقابت شدیدی بین پدیده و سیاه‌جامگان وجود داشت. ما شانس زیادی داشتیم و از این شانس استفاده کامل را بردیم و در مسجد سلیمان هم ثابت کردیم تیم ما یک تیم کامل است. ما کادر فنی، مدیریت و بازیکنان خوبی داشتیم و قهرمان شدیم و بعد از ۴ یا ۵ سال مشهد در لیگ برتر ثابت یک تیم لیگ برتری شد.

پدیده رشد بسیار سریعی هم داشت. اینطور نیست؟

بله، ‌کسی فکر نمی کرد که پدیده اینقدر زود به لیگ برتر صعود کند. تیم ما ۶-۷ ماه بود که تشکیل شده بود وپشت تیم ما خیلی حرف بود. روزی که به پدیده آمدم همه می گفتند که پدیده نهم جدول است و برای نیفتادن می جنگد اما تیم ما رو به رشد بود و نتیجه خوبی گرفتیم و قهرمان شدیم.

در نیم فصل دوم که به پدیده رفتی خیلی خوب برای این تیم گل زدی. چقدر در صعود پدیده تاثیر داشتی؟

درست است که خوب گل زدم، اما اگر بقیه بازیکنان نبودند، من هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم چون یک کار گروهی بود و خدا را شکر که پدیده انتخاب خوبی برای من شد چون ۸ تا پیشنهاد داشتم که همه لیگ برتری بود، اما پدیده را انتخاب کردم چون آرامش و اعتماد به نفس بالایی در مشهد دارم که هیچ‌جا ندارم. خیلی‌ها می‌گفتند یونس شاکری به خاطر پول به پدیده رفته، اما با مس کرمان قرارداد داخلی هم بستم که پول آن خیلی بیشتر از پدیده بود اما نرفتم و پدیده را انتخاب کردم.

پدیده می‌تواند در لیگ برتر موفق شود؟

مطمئن باشید که موفق می‌شود، چون قرار است ۶۰ تا ۷۰درصد تیم را نگه دارند درست مثل گسترش فولاد تبریز که در اولین سال حضورش در لیگ برتر اسکلت تیمش را حفظ کرد و نتیجه هم گرفت و پدیده هم صد در صد با این روش می‌تواند موفق شود. این تیم می‌تواند پدیده لیگ برتر چهاردهم باشد.

فصل بعد هم در پدیده می‌مانی؟

معلوم نیست. من ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد. الان پیشنهادات دیگری هم دارم و فعلا به تعطیلات می‌روم تا استراحت کنم چون سال سختی داشتم و فعلا به فوتبال فکر نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز