خبرگزاری کار ایران

نوبخت در گیلان مطرح کرد:

تصمیم دولت در استفاده از اعتبارات فایناس و بودجه‌های ملی برای انجام پروژه‌های بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۲۳

تسریع در اجرای پروژه های بزرگ راهسازی گیلان، به ویژه ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه و راه آهن در دستور کار است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و استاندار گیلان ظهر امروز شنبه ۳۰ فروردین از پروژه راه آهن رشت قزوین و یازده کیلومتر باقیمانده آزاد راه این مسیر بازدید کردند.
به گزارش ایلنا از رشت در این بازدید‌ها معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز حضور داشتند، نوبخت با اشاره به اهمیت ملی و بین المللی این دو پروژه بزرگ کشور گفت: این مسیر تکمیل کننده کریدور شمال و جنوب است و فواید بهره برداری آن نیز فقط برای کشور ما محسوب نمی‌شود.
نوبخت افزود: دولت مصمم است با استفاده از اعتبارات فاینانس و بودجه‌های ملی پروژه‌های بزرگی که منجر به بازگشایی گره‌های ترافیکی بزرگ می‌شود را به سرانجام برساند.
وی گفت: در بودجه امسال ۳۵ میلیارد دلار فاینانس و ۴۰ هزار میلیارد تومان عتبار عمرانی برای طرح‌های مصوب و نیمه کار اختصاص یافته است.
همچنین پس از پایان این بازدید نشست مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با معاونین وزیر راه وشهرسازی در استانداری برگزار شد.
در این نشست در زمینه تسریع در اجرای پروژه‌های یزرگ راهسازی گیلان به ویژه ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه راه آهن بحثو تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز