خبرگزاری کار ایران

با اخذ مجوزهای لازم؛ ترانه‌های حبیب در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۱۰

با اخذ همه مجوزهای انتشار در داخل کشور؛ «حبیب» با «مرد تنهای شب» در نمایشگاه کتاب آفتابی می‌شود.

مجوز انتشار مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» در ایران صادر شد و در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ این کتاب که برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های «حبیب» در همه سالهای فعالیت اش را تشکیل داده است، با عنوان «مرد تنهای شب» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات «نصیرا» اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب امسال ارائه و توزیع خواهد شد.

بابک اباذری؛ مدیر عامل انتشارات نصیرا درباره این کتاب گفت: این کتاب مجموع ترانه‌های آقای حبیب است. ترانه‌هایی که طبق قواعد و قوانین جمهوری اسلامی تهیه و تولید شده است. وی در حال حاضر در ایران به سر می‌برد. آثار حبیب پس از بررسی در اداره ارشاد مجوزهای لازم را اخذ کرد. ترانه‌هایی مثل «مادر» و… که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند.

وی همچنین درباره مطلع بودن این خواننده درباره انتشار مجموعه ترانه‌هایش در ایران نیز گفت: من با آقای حبیب و همسر ایشان در ارتباط هستم. ایشان امتیاز این ترانه‌ها را به فردی واگذار کرده بود و ما هم از طریق ایشان توانستیم مجوزهای این اثر را بگیریم و اثر این هفته به چاپ خواهد رسید و امسال قطعا در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز