خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در جمع فرماندهان ناجا: / ۲ /

اجرای اقتصاد مقاومتی به نفع کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۲۴

باید خیلی حواسمان جمع باشد که اقشا ر آسیب پذیر از افزایش قیمت حاملهای انرژی آسیب نبینند / باید بدانیم که اجرای اقتصاد مقاومتی به نفع کشور است، زیرا ما در بحثاقتصاد نیازمند تحول هستیم.

رئیس‌جمهور گفت: بر طبق آنچه در قانون آمده است تا پایان هفته جاری مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را عملیاتی و اجرایی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ‏، حسن روحانی در نوزدهمین همایش سراسری فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: از مردم خواسته‌ایم تا آنهایی که نیازمند و متقاضی هستند، برای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اقدام کنند و برای دریافت یارانه هم مردم باید نیازمند باشند و هم متقاضی.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم برمبنای مسئولیت شرعی و ملی خود عمل کنند تا کار به نحو شایسته انجام شود.

به گفته وی قیمت‌ها با شیبی ملایم افزایش خواهد یافت تا مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر از اجرای آن آسیبی نبینند.

وی با بیان اینکه قرار شد فقط برق ۲۴درصد گران شود‏، گفت: پس از ابلاغ این قانون گزارشاتی که به دست من رسید نشان می‌داد که مسولان وزارت نیرو تفسیر دیگری از این افزایش قیمت داشته‌اند که سریعا دستور به اصلاح این قضیه دادم.

وی با اشاره به اینکه ما دولتی را تحویل گرفتیم که ۲۰هزار میلیارد تومان بدهکار برق بود، خاطر نشان کرد: باید خیلی حواسمان جمع باشد که اقشا ر آسیب پذیر از افزایش قیمت حاملهای انرژی آسیب نبینند.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: برای نائل شدن به اهداف سال اقتصاد وفرهنگ نیز نیازمند حمایت نیروی انتظامی هستیم و باید بدانیم که اجرای اقتصاد مقاومتی به نفع کشور است، زیرا ما در بحثاقتصاد نیازمند تحول هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز