خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین مشکل خود را از قوه قضاییه پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۸۶

قوه مجریه تکلیف به اجرای قانون و احکام دادگاه‌ها دارد اگر این دو حزب در مورد روند دادگاه و نحوه صدور حکم یا رسیدگی به اعتراض آن و یا حتی ماهیت قضایی حکم اعتراضی دارند باید به قوه قضاییه و مراجع ذیصلاح مراجعه و موضوع خود را پیگیری کنند.

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه دولت از احزابی که در چارچوب قانون فعالیت کنند، حمایت می‌کند، اظهار کرد: جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی باید مشکل خود را با قوه قضاییه حل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت فعالیت احزاب جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گفت: نگاه دولت چه به احزاب اصلاح طلب و چه به احزاب اصولگرا مثبت است و معتقد است که احزاب در کشور می‌توانند نقش آفرینی مثبت و مناسبی داشته باشند.

قائم وزارت کشور با تاکید بر اینکه دولت از کلیه احزاب کشور که در چارچوب قانون اساسی و سایر قوانین موضوعه فعالیت کنند، حمایت می‌کند، اظهار کرد: هر حزبی که در چارچوب قوانین بخواهد فعالیت کند برای ما تفاوتی ندارد و ما از آنان حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این دو حزب اشاره شده باید مشکل خود را با قوه قضاییه مرتفع کنند و چنانچه مشکلشان حل شد، مانند سایر احزابی که از حمایت دولت برخورد هستند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت. موضوع این دو حزب ارتباطی به دستگاه اجرایی ندارد و مشکل آن‌ها با دستگاه قضایی است.

امیری با بیان اینکه وزارت کشور با دو حکم قضایی در ارتباط با این احزاب مواجه است و از چگونگی و کم و کیف فرایند دادرسی آن‌ها اطلاعی ندارد، خاطر نشان کرد: قوه مجریه تکلیف به اجرای قانون و احکام دادگاه‌ها دارد اگر این دو حزب در مورد روند دادگاه و نحوه صدور حکم یا رسیدگی به اعتراض آن و یا حتی ماهیت قضایی حکم اعتراضی دارند باید به قوه قضاییه و مراجع ذیصلاح مراجعه و موضوع خود را پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز