خبرگزاری کار ایران

رییس دیوان عدالت اداری در پاسخ به ایلنا:

حساب احمدی نژاد با بقیه جداست

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۸۵

در رابطه با پرونده آقای قالیباف، طبق قانون ۱۰ نفر باید به نظر هیات تخصصی اعتراض کنند اما در این مورد آرا به حدنصاب نرسید و لذا با توجه به سپری شدن موعد قانونی، پرونده مختومه شد.

رییس دیوان عدالت اداری ضمن ابراز امیدواری از اینکه در دولت تدبیر و امید بیشتر شاهد قانونمداری باشیم، گفت: حساب دولت احمدی‌نژاد در بحثقانونمداری با دیگران جداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که آیا شکایات نسبت به مصوبات و بخشنامه‌های دولتی در این دولت افزایش یافته است یا خیر، گفت: هنوز نمی‌توان به طور قطعی در این ارتباط اظهار نکرد.

رییس دیوان عدالت اداری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی براینکه دولت تدبیر و امید خط قرمز خود را قانون عنوان کرده است و این مسئله نیز در دولت آقای احمدی‌نژاد هم مطرح می‌شد، گفت: ان شاءالله ما دولت را کمک می‌کنیم تا همین رویه را ادامه دهند. آقای احمدی‌نژاد را که نمی‌توان با دیگران مقایسه کرد. حساب ایشان جدا است. امیدوارم در این دولت قانونمداری بیشتر مشهود و ملموس باشد.

وی در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای به معاونت‌های حقوقی وزارتخانه‌ها دارید، گفت: در آینده نزدیک جلسه‌ای با معاونت‌های حقوقی سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی برگزار کرده و پیشنهادات خود را ارائه خواهیم کرد.

منتظری در مورد اینکه گفته می‌شود پرونده قالیباف پس از بررسی در هیات تخصصی دیوان قرار بوده که به هیات عمومی ارسال و در آنجا تصمیم گیری شود، اما در لحظات پایانی یکی از قضات انصراف خود را اعلام کرده و این امر موجب ایجاد شائبه‌هایی شده است، اظهار کرد: طبق قانون ۱۰ نفر باید به نظر هیات تخصصی اعتراض کنند اما در این مورد آرا به حدنصاب نرسید و لذا با توجه به سپری شدن موعد قانونی، پرونده مختومه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز