خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید اللحن نماینده ولی فقیه در لرستان:

بی حجابی وبی بندوباری ها جامعه را تهدید می کند / چرا در محافل برای بدحجاب ها کف وسوت می زنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۷۸

حجت‌الاسلام میرعمادی: امروز ارتشیان ما با افتخار زیر چتر ولایت فقیه در حال خدمت هستند و با آمادگی کامل در برابر هر تهدید و هجمه‌ای ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: امروز ارتشیان ما با افتخار زیر چتر ولایت فقیه در حال خدمت هستند و با آمادگی کامل در برابر هر تهدید و هجمه‌ای ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خر‌م‌آباد حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: همراه شدن ارتش با مردم در سقوط رژیم شاهنشاهی سرعت بخشید زیرا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای از افراد ناآگاه به دنبال سر دادن شعارهای انحلال ارتش بودند که با درایت و آینده‌نگری رهبر کبیر انقلاب از این موضوع جلوگیری شد.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: امروز ارتشیان ما با افتخار زیر چتر ولایت فقیه در حال خدمت هستند و با آمادگی کامل در برابر هر تهدید و هجمه‌ای ایستادگی می‌کنند.

وی یادآور شد: این ارتش بود که در برابر تجزیه‌طلبی ایران ایستادگی کرد به گونه‌ای که در ۸ سال دوران دفاع مقدس لحظه‌ای سنگر را رها نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس همواره با وحدت نیروهای نظامی سپاه، ارتش و غیره انجام گرفته و این موفقیت‌ها در نتیجه وحدت بین نیروهای نظامی صورت گرفته است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه و نامگذاری این روز به عنوان روز زن و مادر خاطرنشان کرد: مقام حضرت فاطمه وصف‌ناشدنی است و همه ما از بیان آن مقام عاجز هستیم.

وی افزود: فاطمه کوثر خدا، پاره تن رسول‌الله، سرور زنان عالم، حوریه انسیه و ام‌الائمه است.

حجت‌الاسلام میرعمادی اظهار داشت: حضرت فاطمه الگوی جهانیان است لذا ما باید از زندگی فاطمه(س) درس بگیریم و زندگی‌مان را بر مبنای الگو قرار دادن وی پیش ببریم.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فضایی ایجاد شده که زنان با رعایت حجاب و عفاف در تمام عرصه‌های جامعه حضور فعال دارند، گفت: متاسفانه در چند سال اخیر صاحب حضور بی حد و مرز برخی زنان و مخدوش شدن حجاب و عفاف در جامعه هستیم که این باعثنگرانی همه شده است و وضعیت هم روز به روز بدتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اذعان کرد: حرمت حجاب و عفاف برداشته شده زیرا برخی از زنان و دختران در خیابان‌ها بدون حجاب رفت و ‌آمد می‌کنند همه آنها باید بدانند این کارها آثار زیانباری به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: یکی از آثار زیانبار بی‌حجابی از بین رفتن آرامش در زندگی، هرزگی و از بین رفتن معنویت در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سن ازدواج امروز در جامعه بالا رفته است. مسئولان باید بدانند اینها مصیبت است و باید از آنها جلوگیری شود.

*امروز مرز حیا و عفت فرو ریخته است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: امروز مرز حیا و عفت فرو ریخته است و به امر به معروف و نهی از منکر توجهی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: ما مخالف حضور زنان در عرصه نیستیم اما به شدت فساد و بی‌بندوباری را در جامعه محکوم می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بی‌حجابی در جامعه به گونه‌ای در حال رواج است که به مسئله مورد‌توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است اما متاسفانه در برخی جاها شاهد این هستیم که از زنان بی‌حجاب با کف زدن و سوت زدن‌ها تجلیل می‌شود. مسئولان باید مواظب این رفتار‌ها باشند.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری به خاطر عملکرد بد برخی از افراد در جامعه است که دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی باید جلوی آن را بگیرند.

وی با اشاره به فناوری هسته‌ای گفت: مهمترین دستاورد فناوری هسته‌ای اعتماد به نفس ملت ایران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز