خبرگزاری کار ایران

ارتش سوریه در آستانه آزادسازی حمص است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۳۴

گروه‌های مسلح در چهار منطقه ای که هنوز در کنترل خود دارند، دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند: یا باید خود را تسلیم کنند یا تا پای مرگ بجنگند.

ارتش سوریه در آستانه آزاد سازی شهر حمص از گروه‌های مسلح است.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، روزنامه «ایندپندنت» انگلیس نوشت که نیروهای دولت سوریه در آستانه کنترل دوباره شهر حمص هستند.

ایندپندنت در ادامه نوشت که ارتش سوریه عملیات نظامی خود برای کنترل دوباره چهار منطقه‌ای را آغاز کرد که هنوز در کنترل گروه‌های مسلح هستند.

این روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت که گروه‌های مسلح در این چهار منطقه دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند: یا باید خود را تسلیم کنند یا تا پای مرگ بجنگند.

در همین حال، یک منبع نظامی سوری گفت که یگان‌های ارتش سوریه و نیروهای مسلح در بخش قدیمی شهر حمص پیشروی کرده و در تلاش هستند این شهر را از گروه‌های مسلح و مجرم آزاد کنند.

این منبع افزود که یگان‌های ارتش سوریه بخش‌هایی از مناطق «باب هود»، «الحمیدیه»، «القصور»، «جوره الشیاح» و «القرابیص» را به کنترل دوباره خود درآورده و ده‌ها فرد مسلح را کشتند.

مخالفان سوری نیز اعلام کردند که بیش از ۲تا ۳هزار فرد مسلح در حمص حضور دارند و به احتمال زیاد این شهر به کنترل دوباره ارتش در بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز