خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد؛

توضیحات سراج در مورد اجرای حکم اعدام محکومان فساد سه هزار میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۲۸

بررسی سازمان بازرسی در مورد آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی خیابان جمهوری به اتمام رسید و گزارش تهیه شده را به دادستانی، وزارت کشور و شورای شهر ارسال کردیم / به دلیل اینکه خاوری به دادگاه وکیلی را معرفی کرده که با توجه به معرفی وکیل محاکمه و رای به صورت غیابی نخواهد بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد پرونده آتش سوزی خیابان جمهوری، آب منطقه پردیس و پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصرسراج در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی خیابان جمهوری گفت: بررسی سازمان در این ارتباط به اتمام رسید و گزارش تهیه شده را به دادستانی، وزارت کشور، و شورای شهر ارسال کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد پرونده مسمومیت آب منطقه پردیس نیز اظهار کرد بررسی‌ها در این ارتباط هنوز به اتمام نرسیده و به دلیل اینکه گزارشهای تهیه شده محرمانه است، حق انتشار آنرا نداریم.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد ۳هزار میلیاردی نیز درمورد زمان رسیدگی به پرونده خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی گفت: هر وقت رسیدگی به این پرونده آغاز شود اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت. این متهم به دادگاه وکیلی را معرفی کرده که با توجه به معرفی وکیل محاکمه و رای به صورت غیابی نخواهد بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود حکم اعدام مه آفرید امیر خسروی اجرا نمی‌شود، اظهار کرد: حکمی که صادر و قطعی شود، حتما اجرا می‌شود.

سراج در مور د آخرین وضعیت رد مال پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی گفت: تاکنون موضوع رد مال به خوبی پیش رفته و باید دید تا بعد چه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز