خبرگزاری کار ایران

بازیکنان انگیزه‌ای برای حضور در اردو ندارند؛

کیانی‌والا: واترپلو شانسی در بازی‌های آسیایی ندارد / کنار گذاشتن رضایی اشتباه است!

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۰۷

رضایی جزو مربیان خوب رده سنی پایه است که یک‌سال کنار این تیم زحمت کشیده و توانسته سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند و کنار گذاشتن او در آستانه مسابقات جهانی ترکیه تیم را دچار افت روحی و روانی خواهد کرد.

عضو کمیته فنی واترپلو با بیان اینکه لوتوس مولر شناخت کافی از واترپلوی ایران ندارد، تصریح کرد: تیم ملی واترپلو با شرایط موجود شانسی برای کسب مدال در بازیهای آسیایی اینچئون ندارد.

بهمن کیانی‌والا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم‌های آسیایی از سال‌های پیش برای حضور در باز‌ی‌های آسیایی که مهمترین و بالاترین سطح مسابقات در قاره آسیا محسوب می‌شود برنامه‌ریزی کرده‌اند با اردوهای بلند مدت و دیدارهای تدارکاتی از هر نظر خود را برای این مسابقات آماده کرده‌اند، اما ما تازه به دنبال انتخاب سرمربی هستیم و ملی‌پوشان هم به دلیل مشکلات مالی انگیزه‌ای برای حضور در اردوی تیم ملی ندارند.

وی ادامه داد: با آمدن رضوانی اقبال بازیکنان واترپلو برای حضور در تمرینات بیشتر شده، اما اغلب آنها با مشکلات زندگی و معیشتی دست به گریبان هستند و برای اینکه وقت بگذارند و در اردوها شرکت کنند درخواست حقوق ماهیانه دارند که با وضعیت مالی فدراسیون به جز پرداخت مبلغی به عنوان ایاب و ذهاب، امکان پرداخت دیگری وجود ندارد.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی در بخش دیگری از سخنان خود کنار گذاشتن وحید رضایی از تیم واترپلوی جوانان را تصمیمی اشتباه و شتاب‌زده عنوان کرد و افزود: در مقطع فعلی که تنها چند ماه به مسابقات جهانی ترکیه فرصت باقی است، تغییر کادر فنی تصمیم درستی نیست و این کار در عملکرد تیم تاثیر منفی خواهد گذاشت و نمی‌دانم چرا فدراسیون چنین تصمیمی گرفته است.

وی افزود: رضایی جزو مربیان خوب رده سنی پایه است که یک‌سال کنار این تیم زحمت کشیده و توانسته سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند و کنار گذاشتن او در آستانه مسابقات تیم را از نظر روحی و روانی دچار تزلزل خواهد کرد و من این موضوع را در جلسه روز دوشنبه کمیته فنی واترپلو پیگیری خواهم کرد و مخالفتم را با این تصمیم غیرکارشناسانه اعلام می‌کنم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی درباره برند لوتوس مولر سرمربی جدید و آلمانی تیم ملی واترپلو تصریح کرد: او شناختی از واترپلوی ایران ندارد و نیاز به زمان دارد تا نسبت به بازیکنان تیم ملی به تحلیل درستی دست یابد با این وجود تصور می‌کنم هدف مسئولان فدراسیون از جذب این مربی آلمانی برگزاری دیدارها و اردوهای تدارکاتی بیشتر برای تیم ملی قبل از بازی‌های آسیایی بوده که امیدوارم این شرایط برای تیم ملی محقق شود.

عضو کمیته فنی واترپلو با بیان اینکه خانواده شنا، شیرجه و واترپلو از رضوانی انتظار بیشتری دارند، اظهار داشت: رضوانی از جنس ورزش و رشته واترپلوست و انتظاری که از او برای بهبود وضعیت فدراسیون وجود دارد شاید از مدیران قبلی وجود نداشت. البته مهمترین مشکل او در پیشبرد برنامه‌های فدراسیون مسائل مالی است که با توجه به حجم کار در ۳ رشته تحت پوشش فدراسیون اعتبارات موجود جوابگوی نیازها نیست و این مسئله حتی انگیزه ورزشکاران را برای حضور در اردوی تیم ملی از بین برده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز