خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

تدوین برنامه های استانی اقتصاد مقاومتی در کارگروه اقتصادی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۶۰

استاندار زنجان گفت: رونق اقتصادی و تدوین برنامه های استانی اقتصاد مقاومتی در دستور کار کارگروه اقتصادی استان زنجان قرار می گیرد.

استاندار زنجان، گفت: بهسازی روستایی، آبرسانی به روستا‌ها و کمک به آبیاری تحت فشار مقوله‌هایی هستند که مدیران مربوطه نسبت به اخذ ارقام تخصیص یافته به این مسائل پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار «ایلنا»، جمشید انصاری، امروزپنج شنبه(۲۸فروردین) در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال کارگروهی به کارگروه‌های استان افزوده نخواهد شد، اظهار داشت: به جهت نام گذاری سال و توجه مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد، رونق اقتصادی و تدوین برنامه‌های استانی اقتصاد مقاومتی در دستور کار کارگروه اقتصادی استان زنجان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بودجه مصوب سال جاری افزود: اعتبارات استان زنجان تنها ۱۵ درصد اعتبارات ملی را تشکیل می‌دهد و مدیریان نسبت به اخذ سهم بیشتری از اعتبارت ملی تلاش کنند.

این مقام مسئول خطاب به مدیران استان خواستار پیگری بودجه تخصیصی در زمینه استاندار سازی گرمایش مدارس و تامین سرانه مدارس شد و افزود: بهسازی روستایی، آبرسانی به روستا‌ها و کمک به آبیاری تحت فشار مقوله‌هایی هستند که مدیران مربوطه نسبت به اخذ ارقام تخصیص یافته به این مسائل پیگیری کنند.

به گفته انصاری با توجه به بند فروش املاک مازاد با ارزش افزوده و تغییر کاربری، مدیران می‌توانند نسبت به تغییر کاربری این املاک اقدام کرده و مشکلات اعتباری خود را از این طریق مرتفع کنند.

وی همچنین در پایان، با اشاره به اینکه تنها ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی برای شروع پروژه‌های جدید استان لحاظ شده است، خاطرنشان ساخت: ۹۰ درصد اعتبارات صرف پروژه‌های نیمه تمام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز