خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اعلام کرد:

اجرای طرح پژوهشی اطلس زنان توانمند و نخبه استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۵۹

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اعلام برنامه های عملیاتی حوزه بانوان استان زنجان در سال جاری گفت: در همین راستا اطلس زنان توانمند و نخبه استان در حوزه های مختلف تهیه می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اعلام برنامه‌های عملیاتی حوزه بانوان استان زنجان در سال جاری گفت: در همین راستا اطلس زنان توانمند و نخبه استان در حوزه‌های مختلف تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» آذر آوازه، مدیر کل امور بانوان استانداری امروزپنج شنبه(۲۸ فروردین) در جلسه شورای برنامه ریز استان زنجان به اهم برنامه‌های کارگروه امور بانوان استان زنجان اشاره کرد و اظهار داست: ۱۸ برنامه برای سال جاری از سوی این نهاد در استان زنجان اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح‌ها پژوهشی و مطالعاتی هستند که به بررسی عوامل بی‌سوادی بانوان استان و راهکارهای جذب و آموزش آن‌ها، میزان گرایش به طلاق بین زنان شاغل و خانه دار، تهیه اطلس زنان توانمند استان و نصب المان زنان پیرو انقلاب از اهم آن است.

به گفته آوازه طرح مطالعه و طراحی ساختاری و تولید نمونه پوشاک سنتی بانوان زنجان و طرح گل یاس در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های عملیاتی امور بانوان استان در سال جاری است.

مدیرکل امور بانوان استان زنجان، به اجرای طرح ورزش همگانی زنان خانه دار در محلات اشاره کرد و افزود: با توجه به استفاده از ظرفیت مدارس در محلات و توسعه و ترویج فرهنگ ورزش بانوان این طرح در سال جاری برگزار می‌شود.

وی به طرح توانمند سازی زنان روستایی و غربالگری سلامت زنان استان نیز اشاره کرد و افزود: اشتغال پایدار برای بانوان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زنان و خانواده نیز در دستور کار این نهاد در سال جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز