خبرگزاری کار ایران

جشن " مادرِ ستارگان "؛

برخی دستگاه‌ها هزینه های میلیونی می کنند؛ اما برای کارهای مفید درمطبوعات و رسانه ها کوتاهی می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۵۸

نیاز است که زنان اندیشمند و فرهیخته جامعه‌ی اسلامی ما، نیازهای جامعه را بشناسند و حرکت‌های دشمنان را ارزیابی کنند و یک برنامه‌ریزی طولانی مدت برای آن داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تدوین برنامه‌های کوتاه مدت برای هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، حق مطلب را ادا نمی‌کند، ‌ افزود: جشن " مادرِ ستارگان " یکشنبه ۳۱ فروردین ماه در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش " ایلنا " از اصفهان، جعفر عسگری؛ به منظور ارائه برنامه‌های سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از وضعیت فرهنگ در جامعه راضی نیستند، گفت: آیا ما با برنامه‌ریزی، ‌ نظارت، ‌ تقسیم کار اصولی و ارزیابی حرکت‌هایمان، چشم‌اندازی ۲۰ ساله‌ ترسیم کرده‌ایم که نگران نسل‌های آینده نباشیم؟ ما باید بپذیریم که زمانی در حوزه‌های بسیاری غفلت کردیم اگرنه امروز نباید در جامعه‌ی اسلامی خود، ‌ دلواپس بدحجابی و بداخلاقی می‌بودیم.

وی افزود: نیاز است که زنان اندیشمند و فرهیخته جامعه‌ی اسلامی ما، نیازهای جامعه را بشناسند و حرکت‌های دشمنان را ارزیابی کنند و یک برنامه‌ریزی طولانی مدت برای آن داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: ‌ چندین سال پیش، ‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ‌ محوریت تشکیل جلسات هفته بزرگداشت مقام زن را به امور بانوان و خانواده وزارت کشور و استانداری‌ها واگذار کرد؛ ‌اما باید توجه داشت که تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و یک هفته‌ای برای این مناسبت، حقِ مطلب را ادا نمی‌کند.

عسگری با اشاره به اینکه مناسبت‌های مذهبی همچون میلاد حضرت زهرا(س)، ‌ بستر خوبی برای تزریق شادی و نشاط در جامعه است، ‌ تصریح کرد: تا امروز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در استان اصفهان، حدود ۳۰۰ برنامه به ما اعلام شده است که متاسفانه به جز تعداد کمی از آنها، ‌ بقیه، بسیار تکراری و پیشِ پا افتاده هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: به طور قطع، در جهان اخروی، ‌ حضرت زهرا(س) جلوی خواهران مسوول را خواهند گرفت و از آنها می‌پرسند که برای ترویج فرهنگ فاطمی چه کردید؟ ما امروز در جامعه و مدارس خود، ‌ دچار ناهنجاری‌های اجتماعی هستیم و همه‌ی اینها نیازمند تدبیر است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های ما باید از رسانه‌ها مطالبه داشته باشند و آنها را نیز حمایت کنند، ‌ اظهارداشت: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها برای کارهای بی ارزش و بی اهمیت، ‌ ده‌ها میلیون تومان هزینه می‌کنند اما برای انجام یک کار مفید در مطبوعات و رسانه‌ها کوتاهی کرده و حاضر نیستند مبلغی حتی به صورت جزئی برای آن هزینه کنند.

عسگری به برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره تخصصی فاطمه‌شناسی با همکاری شرکت نمایشگاه‌ها، جشن‌های گسترده در مراکز شهرستان‌ها، برپایی جشن " مادر ستارگان " در ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه در میدان امام علی(ع)، ‌ دیدار تعدادی از نمایندگان خواهر با آیت‌الله طباطبایی نژاد در روز ۳۱ فروردین ماه، افتتاح مرکز آموزش عالی حوزوی مجتهده امین و تجلیل از مادران شهدا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته مذکور است.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های سلامت و تست قند خون در پایگاه‌های برگزاری نماز جمعه، برگزاری نشست‌های متعدد با موضوع " نقش زن در اقتصاد مقاومتی "، شناسایی و تقدیر از زنان نمونه‌ی کارگر و سرپرست خانوار، ویزیت رایگان در مرکز بهداشت استان و برپایی جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بیش از یک هزار پایگاه مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های طراحی شده برای هفته‌ی گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز