خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان؛

برنامه های هفته کارگر در کردستان تشریح شد

کد خبر : ۱۶۰۵۴۶

با توجه به نقش تاثیرگذار کارگران در تحقق اهداف پیش بینی شده در نامگذاری شعار سال، برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر امسال با شکوه تر از سالهای گذشته در کردستان برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از دیدار کارگران استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گرامیداشت کار و کارگر خبر داد.
مصطفی باغبانیان در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا از سنندج، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار کارگران در تحقق اهداف پیش بینی شده در نامگذاری شعار سال، برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر امسال با شکوه‌تر از سالهای گذشته در کردستان برگزار می‌شود.
وی وی از اعزام کارگران استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب خبر داد و افزود: نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه - غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء – دیدار کارگران استان با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان - دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر – دیدار با خانواده‌های کارگران نمونه و زنان سرپرست خانوار - برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران و گروه‌های کار نمونه از جمله دیگر برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای گرامیداشت هفته کارگر امسال است.
باغبانیان در پایان سخنانش با اشاره به تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر توجه ویژه به جایگاه و منزلت کارگرا، یادآور شد: مجموعه این اداره کل با بسیج تمام امکانات و تکیه بر بصیرت کارگران استان، جشن‌های باشکوهی با هدف تقدیر و تجلیل از این قشر زحمتکش برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز