خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی رییس جمهوری:

۹۹ طرح عمرانی در سفر دولت به سیستان و بلوچستان مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۱۵

۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ریالی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار از منابع ارزی مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: ۹۹ طرح عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ریالی و ۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون دلار اعتبار ارزی در سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان تصویب شد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت در شورای اداری استان سیستان و بلوچستان در بندر کنارک گفت: تمام این طرحها در سال جاری و یا نیمه اول سال آینده اجرایی و عملیاتی می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح کرد: برای اجرای طرح گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال نیز برای سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در نظر گرفته شده است.

نوبخت افزود: مبلغ ۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون دلار نیز از منابع ارزی در سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساخت ها مصوب شد.

وی، افزود: برای ۱۰ طرح راه و زیربنایی مبلغ یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و ۱۰ طرح بهداشت و درمان مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال و ۶ طرح کشاورزی مبلغ ۳ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال و برای اجرای پروژه های نیروگاهی و انرژی نیز هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

وی در خصوص اعتبار طرح گاز رسانی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ریالی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار از منابع ارزی مصوب شده است.

به گفته وی برای ۱۲ طرح آبی استان نیز افزون بر ۲هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال و ۵ میلیارد دلار اعتبار ارزی در سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان مصوب شد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: برای تعدادی از طرح های فرهنگی و ثبت آثار دفاع مقدس نیز اعتبار مناسبی از سوی هیات دولت تصویب شد که تمامی اعتبارها به همراه طرح های مصوب در نخستین فرصت برای دستگاههای مربوطه ارسال می شود.

رییس جمهوری و هیات دولت در سومین سفر استانی دولت از بدو آغاز دولت یازدهم و در نخستین سفر در سال ۱۳۹۳ در استان پهناور سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز