خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج:

اجتناب از موازی کاری عامل تقویت سرمایه گذاری در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۸۳

نداشتن استراتژی اجرایی مدون برای توسعه و جذب سرمایه گذار، عدم زیرساخت مناسب در استان، نرخ تورم بالای کشوری، نوسانات پولی و ارزی، ناکارآمدی بازار سرمایه تامین مالی پروژه‌ها و همچنین بی‌ثباتی قانون و مقررات اقتصادی مهم‌ترین عامل عدم ورود سرمایه‌گذار به یک منطقه است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج گفت: پرهیز از مدیریت بخشی و جزیره‌ای در سیاست‌های کلان و همچنین اجتناب از موازی‌کاری مهم‌ترین عامل تقویت سرمایه گذاری در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سیدکمال حسینی چهارشنبه شب در جلسه هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر سنندج که با استاندار کردستان برگزر شد، اظهار داشت: مطابق آمارهای رسمی در سال ۲۰۵۰ بیشتر مردم جهان شهرنشین خواهند بود و این موضوع هزینه‌های شهرداری‌ها را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در استان‌های محروم چون کردستان تنها قادر به تأمین هزینه‌های جاری خود هستند، تصریح کرد: کمبود منابع مالی یک دغدغه همیشگی در این شهرداری‌هاست.

حسینی، نداشتن استراتژی اجرایی مدون برای توسعه و جذب سرمایه گذار، عدم زیرساخت مناسب در استان، نرخ تورم بالای کشوری، نوسانات پولی و ارزی، ناکارآمدی بازار سرمایه تامین مالی پروژه‌ها و همچنین بی‌ثباتی قانون و مقررات اقتصادی را مهم‌ترین عامل عدم ورود سرمایه‌گذار به یک منطقه عنوان کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج با اشاره به کمبود زمین و امکانات در شهرداری سنندج یادآور شد: زمین‌هایی در چهارگوشه شهر به اماکن انتظامی اختصاص یافته است که این مسئله زمینه توسعه را تا حدودی از شهر گرفته است.

وی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان بتوانیم با عزم ملی و مدیریت جهادی کردستان را به عنوان استانی موفق و توسعه یافته معرفی نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز