خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر سنندج:

جایگاه کردستان از نظر اقتصادی ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۶۰

مسائل اقتصادی و اشتغال, از مهمترین دغدغه‌های مردم استان و بویژه شهر سنندج است که باید این موضوع دغدغه اصلی مسئولان باشد و بیش از پیش به آن توجه کنند.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: با همه تلاش‌هایی که بعد از انقلاب برای پیشرفت کردستان صورت گرفته اما به دلیل نبود کارخانه‌های بزرگ، از نظر اقتصادی در جایگاه بسیار ضعیفی قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سید انور رشیدی چهارشنبه‌شب در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر سنندج که با استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را بنا بر ضرورت‌های موجود به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرمودند.
وی بر لزوم وجود برنامه‌های جهادمحور در استان تاکید کرد تصریح کرد: این نامگذاری مسئولیت ما را سنگین و حساس کرده است و می‌طلبد با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های اساسی برداشته شود.
رشیدی ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت‌های شورا عنوان کرد و افزود: مسائل اقتصادی و اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان و بویژه شهر سنندج است که باید این موضوع دغدغه اصلی مسئولان باشد و بیش از پیش به آن توجه کنند.
رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه از گذشته تا امروز نخبگان و بزرگانی در زمینه‌های مختلف در استان وجود داشته‌اند، یادآور شد: تنوع اقوام نعمتی در ایران است و هر اندازه بحثفرهنگ را غنا ببخشیم توسعه مطلوبی در تمام عرصه‌ها خواهیم داشت.
وی در پایان سخنانش یکی دیگر از مهم‌ترین موارد مد نظر اعضای شورا را عمران شهری دانست و افزود: ارتقای سطح زندگی شهروندان در حاشیه شهر از دغدغه‌های مهم شوراست که باید با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی، گام‎های اساسی برای رفع هلال حاشیه شهر سنندج برداشته شود.
رشیدی خاطرنشان کرد: نباید در سنندج، موضوعی به نام هلال حاشیه شهر داشته باشیم و ضروری است برای مقابله با این پدیده، ارزش افزوده نواحی منفصل شهری را ارتقاء دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز