خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز خبر داد:

همایش کوه‌روی کارگران آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۵۳

نشست توجیهی، برنامه ریزی و چگونگی برگزاری همایش کوهروی کارگران و بازنشسته‌های کارگر آذربایجان شرقی در محل خانه کارگر تبریز برگرار شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز از برگزاری همایش کوه‌روی کارگران و بازنشسته‌های کارگر استان همزمان با نخستین روز هفته کارگر در پنجم اردیبهشت ماه در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز کریم صادق‌زاده در نشست توجیهی، برنامه ریزی و چگونگی برگزاری همایش کوهروی کارگران و بازنشسته‌های کارگر آذربایجان شرقی با تبریک فرارسیدن هفته کارگر خواستار برگزاری پرشور و منظم برنامه‌های پیش بینی شده شد و گفت: انتظار داریم دستگاه‌های مسئول و دست اندرکار در برگزاری برنامه‌های این هفته ‌‌نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.
وی با بیان این‌که برگزاری همایش کوه‌روی خانواده‌های قشر کارگر و بازنشسته یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کارگر محسوب می‌شود، افزود: بایستی با مدیریت و نظارت منطقی در طول مسابقه، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز فضایی پرشور و نشاط برای همگان فراهم شود.
صادق‌زاده در ادامه توجه به سلامت جسمانی و روانی کارگران و بازنشستگان را مورد تاکید قرار دارد و افزود: برگزاری چنین برنامه‌های نباید تنها در هفته کارگر خلاصه شود چرا که توجه به سلامت روحی، روانی و جسمانی کارگران به‌‌ همان اندازه مورد اهمیت است، که ارتقای معیشت آنان مورد تاکید می‌باشد.
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز خواستار حضور پرشور کارگران تمامی مراکز صنعتی، تولیدی، اقتصادی در برنامه کوهروی نخستین روز هفته کارگر شد و افزود: این برنامه که با اهدای جوایز نفیسی از جمله دوچرخه و پکیج‌های ورزشی همراه خواهد بود، از ساعت ۷ صبح در تفرجگاه کون عون بن علی برگزار می‌شود.
همچنین پرویز پناهی، نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که هماهنگی تمامی دستگاه‌های متولی برگزاری همایش کوه‌روی کارگران و بازنشستگان کارگر لازمه برگزاری این برنامه فرهنگی ورزشی است، افزود: در این راستا از تلاش‌های خانه کارگر تبریز بی‌‌‌نهایت سپاسگزاریم.
وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارگران در رشته‌های فوتسال، والیبال و طنا‌ب کشی همزمان با هفته کارگر در تبریز خبر داد.
بنا بر این گزارش، رییس هیأت ورزش‌های همگانی استان، ‌ نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان و سرکلان‌تر پلیس راهور تبریز نیز به ارایه نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
لازم به ذکر است، نماینده سازمان ورزش شهرداری تبریز نیز قول مساعد در زمینه تهیه ۲۰ پکیج ورزشی به شرکت کنندگان در این همایش داد، با این توضیح که پیش از این اهدای ۱۱ دوچرخه به قید قرعه نیز مورد تصویب اعضا قرار گرفته بود.
بر پایه این گزارش، ‌ نشست توجیهی، برنامه ریزی و چگونگی برگزاری همایش کوهروی کارگران و بازنشسته‌های کارگر با حضور نمایندگان اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر در سالن کنفرانس خانه کارگر تبریز برگزار شد.
در این نشست با نظر تمامی اعضای حاضر در جلسه و طبق هماهنگی با ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مقرر گردید، به جای همایش پیاده‌روی کارگران، همایش کوه‌روی در دامنه کوه عون بن علی برگزار شود.
هفته کارگر همه ساله از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه با اجرای برنامه‌های مختلف به منظور ارج نهادن به تلاش‌های قشر کارگر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز