خبرگزاری کار ایران

واکنش عراقچی به انتشار فایل صوتی منتسب به وی در اینترنت

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۳۴

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای از همه رسانه ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده، از اظهارات و ادعاهای بی‌پایه و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی است خودداری کنند.

معاون وزیر امور‌خارجه از همه رسانه‌ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده، از اظهارات و ادعاهای بی‌پایه و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان است خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان، درباره انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، با ابراز تعجب از پخش ناقص و تحریف شده سخنانش در یک جلسه خصوصی عنوان کرد: نگرانم که اینطور بازی با منافع ملی تا کجا می‌خواهد پیش برود!

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای از همه رسانه‌ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده، از اظهارات و ادعاهای بی پایه و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی است خودداری کنند.

وی در عین‌حال تاکید کرد: همان طور که رئیس‌جمهور محترم در نامه خود به مقام معظم رهبری نیز اشاره فرموده اند توافق ژنو صراحتا حقوق هسته‌ای کشورمان را به رسمیت شناخته و با پذیرش ادامه غنی‌سازی در ایران، حق غنی‌سازی جمهوری سالامی ایران را تثبیت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز