خبرگزاری کار ایران

سیدمحمدخاتمی از ابراز همدردی مردم تشکر کرد

کد خبر : ۱۶۰۲۵۱

در پی حضور صدها نفر از مسوولان، چهره های مختلف سیاسی، علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم صادقی و صدور ده ها پیام تسلیت از سوی آیات عظام، مراجع تقلید و شخصیت های مختلف، سیدمحمدخاتمی و خانواده صادقی با صدور پیامی از ابراز محبت و همدردی آن ها تشکر کردند.

سیدمحمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان و خانواده مرحوم حجت الاسلام شیخ علی اکبر صادقی در پیامی از ابراز محبت و همدردی مراجع عظام تقلید، شخصیت ها و اقشار مختلف مردم تشکر کردند.

به گزارش ایلنا از دفتر سیدمحمدخاتمی، در پی حضور صدها نفر از مسوولان، چهره های مختلف سیاسی، علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم صادقی و صدور ده ها پیام تسلیت از سوی آیات عظام، مراجع تقلید و شخصیت های مختلف، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدخاتمی و خانواده صادقی با صدور پیامی از ابراز محبت و همدردی آن ها تشکر کردند.

مرحوم صادقی هفته گذشته در سن ۸۵ سالگی به دلیل کهولت سن و عارضه قلبی در تهران درگذشت و پیکرش در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شد.

مرحوم صادقی که از فعالان و اندیشمندان دینی و استاد مطرح دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بود، تلاش های فراوانی را برای نشر معارف دینی و قرآنی داشت و خدمات شایسته ای در حوزه های علمی و دانشگاه ارایه کرد.

وی که داماد آیت الله صدر بود، علاوه بر ۳۸ سال تدریس در دانشگاه، تالیفات متعدد در حوزه دین و فرهنگ دارد که از جمله آن می توان به ترجمه «خطبه غدیر» اشاره کرد که بارها تجدید چاپ شده است.

در مراسم تشییع و یادبود این مرحوم جمعی از اعضای دولت، شخصیت های سیاسی، اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز