خبرگزاری کار ایران

اعتراض جوکار به قرار گرفتن نام دو نماینده در لیست ناقضان حقوق بشر

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۴۶

ما خواهان حمایت دولت انگلیس نیستیم و دولت انگلیس در قد و قواره‌ای نیست که در امور کشورهای دیگر دخالت کند اما از وزیر خارجه می‌خواهیم که این بیانیه را محکوم و مجلس نیز لیستی از جنایات انگلیس را منتشر کند.

نماینده مردم یزد تاکید کرد: ما خواهان حمایت دولت انگلیس نیستیم و دولت انگلیس در قد و قواره‌ای نیست که در امور کشورهای دیگر دخالت کند اما از وزیر خارجه می‌خواهیم که این بیانیه را محکوم و مجلس نیز لیستی از جنایات انگلیس را منتشر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صالح جوکار نماینده نماینده مردم یزد و صدوق در تذکری شفاهی نسبت به بیانیه وزارت خارجه انگلیس اظهار کرد: در این بیانیه اسامی تعدادی از مسئولین جمهوری اسلامی در لیست ناقضان حقوق بشر انگلیس قرار گرفته است که از آن جمله دو تن از نمایندگان مجلس می‌باشند.

نماینده مردم یزد افزود: ما خواهان حمایت دولت انگلیس نیستیم و دولت انگلیس در قد و قواره‌ای نیست که در امور کشورهای دیگر دخالت کند اما از وزیر خارجه می‌خواهیم که این بیانیه را محکوم و مجلس نیز لیستی از جنایات انگلیس را منتشر کند.

محمد رضا باهنر رئیس جلسه علنی در پاسخ به تذکر جوکار گفت: این اقدام انگلیس جزء سوابق شما و حجت الله خدائی است و آن‌را به شما تبریک می گوییم.

پس از اظهارات باهنر برخی از نمایندگان مجلس فریاد مرگ بر انگلیس سر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز