خبرگزاری کار ایران

عارف در فرودگاه مشهد:

بنیاد امید ایرانیان فعالیت حزبی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۶۶

وی در پاسخ به سوالی درباره خبر برخی رسانه‌ها درباره انتخاباتی بودن سفرش به مشهد با رد فعالیت حزبی بنیاد امید ایرانیان گفت: بنیاد امید ایرانیان فعالیت حزبی نمی کند اما در تبیین راهبردهای انتخاباتی تاثیر گذار خواهد بود.

محمد رضا عارف صبح امروز برای افتتاح بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی وارد مشهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در بیان اهداف سفر خود به مشهد گفت: هدف اول سفر من زیارت بارگاه امام رضا(ع) است و انشاالله در مراسم افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان و همچنین دیدارهای مردمی و سخنرانی در دانشگاه فردوسی شرکت خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره خبر برخی رسانه ها درباره انتخاباتی بودن سفرش به مشهد با رد فعالیت حزبی بنیاد امید ایرانیان گفت: بنیاد امید ایرانیان فعالیت حزبی نمی کند اما در تبیین راهبردهای انتخاباتی تاثیر گذار خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین پس از ورود به مشهد به زیارت بارگاه منور رضوی رفت.

مردم و زائرینی که در حرم امام رضا(ع) متوجه حضور عارف شدند با استقبال از حضور رئیس بنیاد امید ایرانیان در بارگاه امام رضا(ع) از وی سوالاتی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها، مذاکرات ۱ + ۵ و مسائل اجتماعی کشور پرسیدند.

همچنین این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مزار شهید هاشمی نژاد نسبت به مقام شامخ این شهید و دیگر شهیدان انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز