خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

السد در زاینده رود زانو زد؛ سپاهان صدرنشین شد / العین صعودش را قطعی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۰۹

تیم فوتبال سپاهان ایران موفق شد با ۴ گل السد قطر را در هم بکوبد تا به طور موقت در صدر جدول رده بندی گروه D قرار بگیرد.

تیم فوتبال سپاهان ایران موفق شد با ۴ گل السد قطر را در هم بکوبد تا به طور موقت در صدر جدول رده بندی گروه D قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر میزبان السد قطر بود که شاگردان کرانچار موفق شدند با ۴ گل میهمان قطری خود را بدرقه کنند تا بازگشت خوبی در جدول این گروه داشته باشند و حالا یکی از بخت های صعود به دور بعد لقب بگیرند. در مجموع سپاهان در نیمه اول عملکرد بهتری را ارائه کرد و بر توپ و میدان تسلط داشت اما نتواست از موقعیت های خود برای باز کردن دروازه السد استفاده کند.

اما در نیمه دوم ورق برگشت و مهدی شریفی باز هم ستاره تیم اصفهانی بود و خیلی زود در دقیقه ۴۸ با شوتی زیبا دروازه السد را باز کرد تا موجی از شادی را در فولادشهر به راه بیاندازد. هنوز السدی ها در شوک گل نخست بودند که شریفی بار دیگر خودنمایی کرد و این بار هم با مهارتی مثال زدنی مدافع السد را از جریان بازی خارج کرد و پاس پاپی را با ضربه ای زیبا برای دومین بار به تور دروازه نماینده قطری ها دوخت تا شب خوب خود را کامل کند.

در ادامه جواهیر سوکای هم که تازه به میدان آمده بود در دقیقه ۶۸ سپاهان را به سومین گل رساند. این پایان کار نبود چراکه بر روی حمله نماینده کشورمان ابراهیم ماجد به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا شبی فراموش نشدنی برای سپاهان اتفاق بیفتد و نماینده کشورمان که در انتهای گروه قرار داشت حالا به طور موقت صدرنشین این گروه شود و بخت نخست صعود لقب بگیرد.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و الهلال عربستان هم به مصاف یکدیگر رفنند که این بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا سپاهان با ۷ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین این گروه شود و بخت اول صعود باشد.

همچنین از گروه C تیم العین امارات باز هم با درخشش آساموآ جیان موفق شد لخویای قطر را با ۵ گل در هم بکوبد تا با ۱۰ امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کند.

در دیگر دیدار این گروه تیم فوتبال تراکتورسازی نماینده کشورمان به دیدار الاتحاد عربستان رفته که نیمه نخست این دیدار یک بر صفر به سود نماینده سعودی ها به پایان رسید. عبدالفتاح اسیری در دقیقه ۱۱ تک گل این دیدار را به ثمر رسانده است. همچنین اخراج میلاد فخرالدینی از اتفاقات مهم نیمه نخست این دیدار بود تا تراکتورسازی با ۱۰ نفره شدن کار دشواری برای بازگشت داشته باشد.

نتایج کامل سایر دیدارهای برگزار شده امروز سه شنبه به این شرح است:

گروه C

لخویای قطر(صفر) - العین امارات(۵)

گل ها: دیاکی ابراهیم(۲۵)، آلکس بروسکه(۴۴)، محمد عبدالرحمان(۵۶) و آساموآ جیان(۷۰ و ۹۰)

الاتحاد عربستان(یک) - تراکتورسازی تبریز(صفر)… در جریان

گل: عبدالفتاح اسیری(۱۱)

گروه D

سپاهان اصفهان(۴) - السد قطر(صفر)

گل ها: مهدی شریفی(۴۸ و ۵۶)، جواهیر سوکای(۶۴) و ابراهیم ماجد(گل به خودی(۹۰ + ۳)

الاهلی امارات(صفر) – الهلال عربستان(صفر)

گروه G

ملبورن ویکتوری استرالیا(۲) - گوانگژو چین(صفر)
گل‌ها: مارک میلیگان(۲) و جیمز ترویزی(۹۰)

یوکوهاما مارینوس ژاپن(۲) - چونبوک موتورز کره جنوبی،(یک)
گل‌ها: سایتو(۶۴ و ۶۵) برای یوکوهاما و وون(۷) برای جونبوک

گروه H

اولسان هیوندای کره جنوبی(صفر) - وسترن سیدنی استرالیا(۲)
گل‌ها: مارک بریج(۶۱) و برندون سانتالاب(۸۰)

گوئیژو رنه چین(صفر) - کاوازاکی فرونتال ژاپن(یک)
گل: کنگو ناکامور(۳۸) برای کاوازاکی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز