خبرگزاری کار ایران

باز هم از ووشوکاران چینی استفاده می‌کنیم؛

بختیاریان: با همه اعضای تیم پرشین تسویه کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۶۱

دو ووشوکار چینی به کشورشان بازگشتند، اما برای فصل آینده نیز باز هم از نفرات چینی استفاده خواهیم کرد.

سرپرست تیم ووشوی باشگاه پرشین گفت: دو ووشوکار چینی به کشورشان بازگشتند، اما برای فصل آینده نیز باز هم از نفرات چینی استفاده خواهیم کرد.

قاسم بختیاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: بلافاصله پس از پایان لیگ، قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردیم. بعد از تعطیلات عید نیز پاداش ورزشکاران و مربیان را براساس نظر کمیته فنی، به آنها دادیم.

وی در مورد ووشوکاران چینی تیم پرشین خاطر نشان کرد: این دو بازیکن پس از پایان لیگ به کشورشان بازگشتند. البته برای فصل بعد، یکی از آنها را باز هم به خدمت می گیریم. ضمن این که باشگاه پرشین همچنان علاقه مند به استفاده از ووشوکاران اهل کشور چین است.

بختیاریان در ادامه به برنامه های آتی تیم ووشوی باشگاه پرشین اشاره کرد و اظهار داشت: ما حضور در یک دوره مسابقات بین‌المللی را در دستور کار داریم که در این بین دو برنامه برون‌مرزی نیز مطرح شده که پس از هماهنگی‌های لازم و تایید فدراسیبون نسبت به اعزام تیم اقدام خواهیم کرد.

سرپرست تیم ووشوی پرشین در پایان در خصوص تیمداری این باشگاه در رشته‌های مختلف در سال جاری یاد آور شد: امسال در نظر داریم در کشتی، تکواندو و موتورسواری نیز تیمداری کنیم که اخبار قطعی در این باره را به زودی اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز