خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد‎؛

نظر پیرموذن درباره جلسه امروز مجلس و سوال رسایی از زنگنه

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۷۴

در حالی که رهبر انقلاب و ملت خواستار تحقق بخشیدن حماسه اقتصادی و حل مشکلات جامعه هستند، جبهه پایداری اینگونه سنگ‌اندازی می‌کند و این در حالی است که مجلس نباید وقتش را برای اینگونه امور صرف کند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی را روز بدی برای جبهه پایداری دانست.

کمال‌‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و ایرادات نمایندگان به سوال حمید رسایی از وزیر نفت گفت: امروز از سویی روز خوبی برای مجلس بود که به یاری دولت شتافتند و این برای دومین بار بود که مجلس و فراکسیون رهروان ولایت بعد از رای اعتماد به یاری دولت آمدند.

وی ادامه داد: البته امروز، روز بدی نیز برای جبهه پایداری بود که به خاطر منافع باندی و جناحی‌اش وقت مجلس را گرفت تا وزیر را زیرسوال ببرد که البته با مخالفت متعدد نمایندگان روبه‌رو شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: در حالی که رهبر انقلاب و ملت خواستار تحقق بخشیدن حماسه اقتصادی و حل مشکلات جامعه هستند، جبهه پایداری اینگونه سنگ‌اندازی می‌کند و این در حالی است که مجلس نباید وقتش را برای اینگونه امور صرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز