خبرگزاری کار ایران

زنگنه در صحن علنی مجلس:

خود را پاسخگو می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۹۵

اینکه آیا سوال مطرح شده از سوی آقای رسایی در حیطه وزیر نفت هست یا خیر تشخیص آن بر عهده هیات رئیسه مجلس بوده است و من به آن ورود نمی‌کنم و خود را موطف به پاسخگویی می‌دانم.

وزیر نفت گفت: خود را مکلّف به پاسخگوی سوال نمایندگان می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیژن نامدار زنگنه در نشست علنی امروز محلس شورای اسلامی با حضور در صحن علنی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید اظهار داشت: باید تمامی مسئولان و مردم بسیج شوند، تا سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در کشور عملیاتی شود.

وزیر نفت، در ادامه با تشکر از حمایت‌های مجلس در این مدت کوتاه از کابینه دولت یازدهم و همچنین صنعت نفت ایران به ویژه در زمان بررسی بودجه گفت: لازم می‌دانم از کمیسیون‌ها تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون انرژی برنامه و بودجه و محاسبات مجلس که بیش از انتظار وزارت نفت به مسائل صنعت نفت پرداختند تشکر کنم.

وی همچنین ضمن تشکر از نمایندگان سوال کننده تصریح کرد: اینکه آیا سوال مطرح شده از سوی آقای رسایی در حیطه وزیر نفت هست یا خیر تشخیص آن بر عهده هیات رئیسه مجلس بوده است و من به آن ورود نمی‌کنم و خود را موطف به پاسخگویی می‌دانم.

زنگنه همچنین خاطر نشان کرد: توضیحاتی که در پاسخ به سوال نماینده مذکور داشتم‌‌ همان توضیحاتی بود که آیا بهمنی در گزارش کمیسیون قرائت کردند و من ترجیح می‌دهم مطالب اضافی را در پس از شنیدن فرمایشات نماینده سوال کننده مطرح کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز