خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی مطرح کرد:

شناسایی پرنده‌های دشمن با سامانه " راصد ۳۲ " از ۱۵ کیلومتری

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۴۷

شبکه دیده‌بانی یکی از شبکه‌هایی است که مد نظر فرمانده معظم کل قوا است و سال گذشته ایشان فرمودند که به بخش دیده‌بانی اهمیت ویژه‌ای داده شود و بر اساس همین تدبیر ما امروز در سامانه‌های دیده‌بانی به سامانه پیشرفته راصد ۳۲ رسیده‌ایم که محصول کار متخصصین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سامانه " راصد ۳۲ " از دستاوردهای خوب قرارگاه پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای این قرارگاه در حوزه کشف و شناسایی، گفت: سامانه " راصد ۳۲ " از دستاوردهای خوب قرارگاه پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی است که می‌تواند سمت، ارتفاع و سرعت اهداف پرنده را به صورت دیتا و در محدوده بیش از ۱۵ کیلومتر برای مراکز کنترل ارسال کند.

وی در ادامه افزود: به کمک این دستاورد، دیده‌بان توسط سامانه‌ای که در کلاه و یا دوربین او نصب شده است، سمت سرعت ارتفاع و سمت گذرنده هدف یا اهداف پرنده را به مراکز کنترل ارسال می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان خاطر نشان کرد: شبکه دیده‌بانی یکی از شبکه‌هایی است که مد نظر فرمانده معظم کل قوا است و سال گذشته ایشان فرمودند که به بخش دیده‌بانی اهمیت ویژه‌ای داده شود و بر اساس همین تدبیر ما امروز در سامانه‌های دیده‌بانی به سامانه پیشرفته راصد ۳۲ رسیده‌ایم که محصول کار متخصصین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز