خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار در هفته جاری:

تجمع بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان در مقابل مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۸۲

حدود ۲۰۰ نفر از بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنند گان سراسر کشور، برای دومین روز در هفته جاری در اعتراض به تبدیل وضعیت استخدامیشان از قرار داد مستقیم به شرکتی، در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

صبح امروز حدود ۲۰۰ نفر از بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنند گان سراسر کشور، برای دومین روز در هفته جاری در اعتراض به تبدیل وضعیت استخدامیشان از قرار داد مستقیم به شرکتی، در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
یکی از بازرسان معترض حاضر در تجمع درباره دلایل تجمع امروزشان به خبر نگار ایلنا گفت: در تجمع روز نخست(یکشنبه ۲۴ فروردین ماه) در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی هیچ پاسخ قاطعانه‌ای ازسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شنیده نشد وما ناچار شدیم برای احقاق حقوق از دست رفته مجدداامروز در مقابل ساختمان مجلس تجمع کنیم.

وی در عین حال از مراجعه حدود ۴۰ نفر از بازرسان سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان به دفتر منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری در روز گذشته خبر داد.
او گفت: از روز یاردهم فرودین ماه، وزارت صنعت معدن و تجارت با انجام مکاتباتی اصرار دارد تا وضعیت استخدامی بیش از ۳ هزار بازرس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدی کنندگان از قرار داد مستقیم به شرکتی تبدیل شود.

وی گفت: از آنجا که در متن مکاتبات انجام شده به مصوبات مجلس شورای اسلامی استناد شده است، از نمایندگان مجلس وسایر مسئولان می‌خواهیم نسبت به تغییر وضعیت استخدامیمان واکنش نشان دهند.
وی افزود: تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بازگرداندن استخدام‌های شرکتی به بخش بازرسی سازمان حمایت از مصرف کنندگان در حالی است که پیشتر معاونت منابع انسانی دولت گذشته با ابلاغ مصوبه مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان پیمانی دستگاه‌های دولتی به وضعیت قراردادی، فعالیت شرکت‌های پیمانکاری در بسیاری از دستگاه‌های دولتی متوقف شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز