خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

نیروهای ارزشی ورود به خطوط قرمز را تحمل نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۱۶

حتما نباید‌‌ همان رفتاری را که با دشمن داریم با خواص زاویه‌دار نیز داشته باشیم بلکه گاهی باید برای روز مبادا کظم غیظ کرد و دچار سطحی‌نگری نشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی گروه‌ها به دنبال ورود به خطوط قرمز هستند که طبیعتاً نیروهای ارزشی و متدینین جامعه تحمل نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا‏، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در اجتماع صد‌ها نفر از مسئولان و مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج در مجتمع فرهنگی - آموزشی امام رضا(ع) در مشهد مقدس اظهار کرد: در شرایط حساس و پیچیده‌ای به سر می‌بریم که در این شرایط بیشترین مسئولیت متوجه سپاه و بویژه بسیج است.

وی با بیان اینکه «برخی گروه‌ها به دنبال ورود به خطوط قرمز هستند که طبیعتاً نیروهای ارزشی و متدینین جامعه تحمل نخواهند کرد»، افزود: عده‌ای تلاش دارند فضای جامعه را دوقطبی کنند که الحمدالله همواره با درایت و روشنگری مقام معظم رهبری، جامعه از چند یا دوقطبی شدن دور شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، آحاد امت را به بصیرت دعوت کرد و گفت: موتور محرکه هر انسان ایمان و چراغ آن، بصیرت و آگاهی سیاسی است که باید میان آن توازن به وجود آید.

سعیدی همچنین با بیان اینکه «عدم تفکیک میان تاکتیک و استراتژی گاهی اوقات مجموعه‌های اجرایی و نیروهای عمل کننده در خط مقدم را دچار اشتباه می‌کند»، افزود: برای امام حسن(ع) حفظ اسلام، استراتژی و تاکتیک، مبارزه با معاویه بود. از آنجایی که استراتژی برای امام مهم بود، ایشان تاکتیک خود را تغییر دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با توصیه به عموم مردم برای تفکیک میان استراتژی و تاکتیک خاطرنشان کرد: اگر میان این دو تفکیک قائل نشویم، ممکن است برخلاف امر ولایت عمل کرده و حتی مقابل امر پیامبر(ص) هم بایستیم.

وی با اشاره به ماجرای صلح حدیبیّه گفت: عده‌ای به پیامبر اکرم(ص) می‌گفتند این چه پیروزی است که زیارت کعبه را از دست دادیم، اما همگان به خوبی می‌دانیم که هدف پیامبر(ص) زیارت کعبه برای تمام بشریت بود و درست است که در آن سال عده قلیلی از مسلمانان به زیارت خانه خدا رفتند اما این زیارت برای تمام تاریخ و برای امت مسلمان تضمین شد.

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران با بیان اینکه «امت همواره باید نگاهش به رهبری باشد»، خاطرنشان کرد: برای امام راحل نه جنگ با صدام استراتژی بود و نه صلح با رژیم بعثی، بلکه حفظ نظام، اوجب واجبات بود که همواره مورد نظر آن امام عزیز بود.

سعیدی در پایان، با اشاره به دو دسته دشمن و خواص زاویه‌دار، تصریح کرد: حتما نباید‌‌ همان رفتاری را که با دشمن داریم با خواص زاویه‌دار نیز داشته باشیم بلکه گاهی باید برای روز مبادا کظم غیظ کرد و دچار سطحی‌نگری نشد.

بر اساس این گزارش، اجتماع مسئولان و مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج به مدت سه روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز