خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره کارگر ایرانی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۴۵

مهلت ارسال آثار ارسالی به جشنواره این جشنواره تا ۲۷ فروردین ماه تمدید شد / تا این لحظه از میان آثار ارسالی بیش از ۵۰۰ اثر از ۵۰ شاعر به مرحله دوم داوری راه یافته‌اند / مراسم اختتامیه در روز هشتم اردیهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی مهلت ارسال آثار به جشنواره این جشنواره تا ۲۷ فروردین ماه تمدید شد.
«حامد کمیلی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: تا این لحظه از میان آثار ارسالی بیش از ۵۰۰ اثر از ۵۰ شاعر به مرحله دوم داوری راه یافته‌اند.
وی همچنین از برگزاری شب شعر کارگری در عصر روز اول اردیبهشت ماه در «فرهنگسرای مللی واقع در پارک قیطریه تهران خبر داد.
دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی در خصوص سازمان‌هایی که در این دوره مشارکت دارند، گفت: جشنواره چهارم با مشارکت ستاد بزرگداشت هفته کارگر، وزارت تعاون، کار و اموراجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه آموزش عالی کار، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی هنری مناطق ۵،۹ و ۱ شهرداری تهران و همچنین فرهنگسراهای کار، فردوس و ملل برگزار می‌شود.
وی همچنین در خصوص برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی گفت: این مراسم در روز هشتم اردیهشت ماه و در مجموعه تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز