خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در شهر قم رخ‌داد:

انفجار پمپ باد ۵ کارگر مکانیک را زخمی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۹۰

روز یک‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۳، حوالی ساعت ۱۰ و نیم صبح، انفجاری در یک واحد صنفی تعمیرگاه تنظیم موتور واقع در ابتدای ۲۰ متری ونک در خیابان جوادالائمه منطقه نیروگاه قم رخ داد / در این حادثه ۵ کارگر مکانیکی و یکی از مشتریان این تعمیرگاه را دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدند.

روز گذشته انفجار در یک تعمیرگاه ماشین در قم، ۵ کارگر مکانیکی و یکی از مشتریان این تعمیرگاه را دچار سوختگی و آسیب دیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز یک‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۳، حوالی ساعت ۱۰ و نیم صبح، صدای مهیب یک انفجار، قسمت اعظمی از خیابان جوادالائمه(ع) منطقه نیروگاه قم را فراگرفت.

انفجاری در یک واحد صنفی تعمیرگاه تنظیم موتور واقع در ابتدای ۲۰ متری ونک در خیابان جوادالائمه منطقه نیروگاه قم رخ داد.

بلافاصله پس از این انفجار، ۳ دستگاه ماشین آتش نشانی برای رسیدگی به این موضوع در محل حادثه حاضر شدند و ۳ دستگاه آمبولانس نیز مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

«علی جمالو» یکی از صاحبان این مغازه مکانیکی که خود در زمان انفجار بیرون مغازه بود، در خصوص علت وقوع این حادثه به خبرنگار ایلنا در قم گفت: این حادثه به خاطر سهل انگاری شاگردان اتفاق افتاد؛ یکی از آن‌ها دور تا دور چاله سرویس مکانیکی را با بنزین شست و شو داد، در حالی که گفته بودیم فقط دستمال بکشد؛ بعد از اینکه او چاله سرویس را با بنزین شسته بود، پمپ باد که داخل انباری کنار چاله سرویس مکانیکی بود، اتوماتیک می‌کند، و به خاطر جمع شدن بخار گاز بنزین در پمپ باد، یک دفعه منفجر می‌شود.

وی اضافه کرد: دو ماشین روی چاله سرویس مکانیکی بود که وقتی انبار‌های موجود در چاله سرویس مکانیکی به دلیل انفجار خراب می‌شوند،، ماشین‌ها هم روی آوار، پاپین آمدند.

علی جمالو، گفت: در این حادثه علاوه بر یکی از استادکاران مکانیکی، ۴ کارگر شاگرد به همراه یک مشتری، دچار سوختگی و آسیب دیدگی می‌شوند که یکی از آن‌ها آسیب دیدگی بسیار شدیدتری نسبت به بقیه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک عمل جراحی روی یکی از کارگر شاگردان مکانیکی انجام شده است، یادآور شد: متأسفانه هیچ یک از آسیب دیدگان بیمه نبودند اما فقط از خدا می‌خواهیم که حالشان خوب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز